Tisdag (Kreta)

Nattens festande var extremt roligt och underhallande fran alla hall.. Vi festade till 6 pa morgonen da  satte vi oss i en taxi till var lagenhet, men forst var vi tvugna att ta oss varsin pannkaka, as goda ar dom! Precis nedanfor Eclipse (dar vi dansade i princip hela kvallen) vi var aven pa Splendid och dansade PA BAREN! Haha, riktigt roligt hade bade jag och Kenza i gar.. Det blev lite mer an dagen innan.. Vi drack massor med strawberry daquiris och shottar..

Ikvall blir det party igen! Vi som inte skulle det men nu blir det sa anda eftersom detta ar den nast sista dagen vill vi inte sitta hemma och dega utan ta vara pa kvallarna aven fast vi ar trotta! Bade jag och Kenza har fatt in varsin stot pa tva killar som jobbar pa baren.. Dom ar skitsota bada tva. Snart ska vi ta nagot att kaka, det far bli var fattigmans mat (pasta permesan pa pase) eftersom vi har inte lust att satta oss pa en restaurang och inte veta vad man far for mat, som idag at vi lunch pa hotellets restaurang, vi bestallde bade tva in varsin pizza.. Man kollar vanligtvis inte pa bottnen av pizzan eller hur? Riktigt tur att jag gjorde det, vet ni vad dar var? MOGEL!!!!!!! Vi dog, fyfan sa ackligt.. Jag gick och sa till att det var nagot fel pa pizzan sa fragade dom oss om vi ville ha nagot annat istallet, men nej! Haha.. Min matlust var tappad vid de laget..

Idag har vi inte alls orkat sola eller bada, utan varit helt sega efter igar, jag vaknade helt off och vet ni en sak till? Vart toalettpapper var slut i morse for att staderskan hade inte stallt in nagot nytt.. snallt va? Vi bad dom att stada rummet direkt nar vi kom ner vid poolen.. Kan inte sluta tanka pa igar, det var den basta kvallen, det kommer jag sakert skriva i morgon igen men natten igar var valdigt rolig.. Killarna som jobbar pa Eclipse ar sjuk gulliga och trevliga! Det ar sa roligt att vara dar sa ikvall blir det en hel natt med grabbarna pa Eclipse.. Nu ska vi ga och kopa pasta, min mage kurrar!

/MIRRE



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0