Tisdag

Tjaa!

Ligger i i min syrran säng, vaknade alldeles nyss.. Eller egentligen inte, jag lämnade av Cici vid halv 11 tiden i morse då vad jag extremt trött eftersom jag inte sovit ett skit (inatt igen) min hosta tar kål på mig.. Sjukt jobbigt! Hoppas det blir bättre snart. Någon undrade vilken mascara jag andvänder, det är en från Lloréal en guldig tub (rund) vet inte riktigt vad den heter.. Den är jätte bra iallafall. Idag blir det utgång med tjejerna och några killar I guess, vi ska vara här före några stycken sen drar vi ut till Cardinal. Det är tisdagsklubben idag och förra veckan (när jag va i Kreta) så var Tirre där och hon sa att det var riktigt roligt, så det får bli det ikväll.

Jag har fått biljetterna till TH konserten på lördag!  Dom kom med bud så jag var tvungen att skriva på, den jäveln väckte mig! Haha. Som Kenza också skrev lär inte jag heller bli frisk till Schweiz och vi som ska övernatta utanför arenan antagligen, kommer bli dubbelt så sjukt men det är tur att man inte är ensam om det! Igår kollade vi på två filmer, den ena heter "stick it" en riktigt bra gymnastik film, ni som inte sett den och diggar gymnastik eller går på det ni måste verkligen se den. Den andra filmen heter "Paranoid park" tror jag, det var en jätte bra film den handlade om en kille som omedvetet tar livet av en säkerhetsvakt. Nä nu mina vänner ska jag gå och göra mig lite frukost, hmm.. Lunch?

/MIRRE


Carro skriver:

sitter och lyssnar på radion nu och precis när jag gick in på din blogg började dom spela tokio hotel.. lite kul :)

2008-07-08 Kl: 15:23:32
URL: http://carroheterjag.blogg.se/
jessica skriver:

cardinal i hbg?

2008-07-08 Kl: 15:36:04
URL: http://jlethin.blogg.se/
Julia skriver:

Hej, jag såg på en av Kenzas bilder att du har en grymt snygg piercing i tungan :)

Jag funderar snart på att ta det själv hihi

Men jag undrar om det gör ont? :P

Somliga säger att man knappast kan prata på en vecka efter det :O

2008-07-08 Kl: 16:22:32
isabelle skriver:

hoppas du blir frisk tills thresan :)<3

2008-07-08 Kl: 17:02:11
emelie skriver:

hoppas du mår bättre till resan! :)

2008-07-08 Kl: 19:45:08
URL: http://emjonssons.blogg.se/
Nathalie skriver:

2008-07-09 Kl: 09:57:27
URL: http://nattank
Nathalie skriver:

haha tur jag hann skriva något innan den andra kommentaren skickades,, haha.. Hur e läget mirr ? längesen man träffade dig nu ;D ha de fint ! puss

2008-07-09 Kl: 09:58:55
URL: http://nattani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0