Svaren!




Här är era frågor med mina svar.. Jätte många frågade "hur lärde du känna Kenza" så jag tar bara med en fråga er era frågor därifrån! Hihi hoppas det är okej.. Jag kom hem med massor idag från min shoppingtur med syrran och Gajic.. lägger upp det senare kanske.




Bella

Hur lärde du känna Kenza?

Svar: Genom ett Tokio Hotel forum då vi bestämde för oss att åka till Canada tillsammans!



Louise

Hej mirre^^,
Måste bara säga, att jag verkligen tycker du är så oerhört vacker och fascineras alltid lika mycket av dig och Kenza, bara på era sätt. Men måste däremot fråga, hur blev det för dig och Kenza med backstage passen i Geneva? Blev det något?:) Annars måste jag fråga;
Vilket är ditt livs mest värda minne?

Svar 1: Det där med backstage är inget jag vill prata om, hoppas du accepterar det.

Svar 2: Det mest värda är när jag var på Comet aftershow party



Jennifer  ([email protected])

Åh vad bra för jag har en del frågor.
1.Hur länge har du lyssnat på tokio hote?
2.Vilka bloggar följer du? :)
Du är bäst mirre! Älskar att läsa din blogg!:)<3

Svar 1: Jag har lyssnat på Tokio Hotel sedan september 2007

Svar 2: Jag läser mina vänners bloggar som ligger i mina länkar sen brukar jag kika runt lite men aldrig någon speciell jag följer förutom mina vänners.

Tack vad du är snäll! :)


F

Tjänar du pengar på din blogg? :)
Btw, läser din blogg flera gåner om dagen..

Svar: Nej det gör jag inte



Emilia

1: har du bott i skåne i hela ditt liv?
2: tävlade du i örebro christmas cup 2005 ?

Svar 1: Yes, det stämmer..

Svar 2: Oh, det kommer jag inte ihåg.. Jag tävlade endast en gång där och deet kan ha varit 2005..


Beatrice  ([email protected])

Om du fick välja en plats i hela världen, vart skulle du bo då?

Svar: Oj, vilken svår fråga. Just nu lutar det åt USA eftersom jag förmodligen ska dit men sen finns det så många drömstäder man vill till..



Felicia

Vad använder du för mascara? Du har så otroligt vackra ögon och aslånga ögonfransar!

Svar: jag använder Lorèals guldiga, en rund rub! Tack så mycket :)


Linn

Ojoj! :D Antar att många frågar om TH så jag ska försöka tänka ut nåt annat.
1. Vilken är din favorit klädaffär?
2. Varför började du blogga?
3. Har du något livsmotto?
4. Favorit program på tv?
:D

Svar 1: Carlings och h&m

Svar 2: Min kompis hade en blogg så blev jag sugen på att börja blogga jag med.

Svar 3: Jaa, mitt motto är "Ta det som det kommer" Och det brukar fungera med det mesta för mig

Svar 4: Jag älskar simpsons och scrubs


Sozita  ([email protected])

hur mår du? XD

Svar: Jo jag mår super! :p



carroeb  ([email protected])

Hej, hur många besökare har du på en dag? Varför började du blogga ?

btw,tack för en bra blogg! <3

Svar 1: Det brukar ligga runt några få tusen om dagen

Svar 2: Varför.. hmm! Svår fråga, jag vet faktiskt inte.. Tyckte det verkade intressant med lite som en dagbok som andra kan läsa.


Iza

Jag undrar vilken kamera det är du har för du får så himla bra bilder på konserterna? :)
Gillar din blogg jättemycket :D<3

Svar: jag använder mig av en Casio "Exilim" (10.1 mpix)



Leonita & Egzona

Hur länge har du lyssnat på TH?

Svar: Som sagt sen september 2007 :)



Angelica

Hur kom det sig att du började lyssna på TH? :)

Svar: Det var min systers förtjänst, hon kom hem med deras "scream" album en dag i september 2007.
Då fastnade jag direkt för deras musik.


Jenny

När började du dansa? :)

Svar: jag började när jag var 10 år..



Malin

Har du någon gång blivit svartsjuk på Kenza för att hon tjänar pengar på bloggen, är modell ect ? (:

Svar: Nej, absolut inte jag är bara väldigt glad för henne :)



Anonym

Varför stod ni i Georgs sida och inte Toms på konserten? :p

Svar: För att vi är där för att kolla på hela bandet och inte bara Tom, hihi :p




Helena

Vad var det för fobi du hade mot ambulanser?

Svar: Ambulanser över huvud taget.. Speciellt när dom dyker upp från ingenstans



Ralle

Känner du dig någonsin "i skuggan" av kenza?

Svar: Nej, det har jag inte.. Vi har en jätte bra person kemi så det flyter på gämnt..



Ralle

Är du blyg?

Svar: Nej.. Om man ska fråga mina vänner så är jag väldigt social och är inte rädd för att ta steget att börja prata med någon jag inte känner.



Hilsen Andrea i Norge ;)  ([email protected])

Hvordan får du øyevippene dine så sykt lange?? :)

Svar: Oj, mina ögonfransar är långa antar jag, det har inget med mascaran att göra för vilken mascara jag än använder så blir som långa.. :p



Carro

Eftersom du och kenza spenderat ganska mycket tillsammans senaste tiden och levt ganska tajt inpå varann. Hände det någongång att ni blev j*vligt irriterade på varann och småbråkade/storbråkade?

puss mirre, skönblogg"

Svar: Nej, som sagt så kom vi varandra väldigt närma på så kort tid eftersom vi är lika på många sätt.. Vi har såklart skojbråkat men inget mer med de.. :)


andrea  ([email protected])

vrf kan man inte gå till "äldre inlägg"? lite störande! Det borde finnas längst ner på sidan!

Svar: för jag har tagit bort "arkiv" från listan, du kan gå in genom att klicka dig vidare i mina kategorier, där lägger sig alla inläggen..




dilnaz

Mirre, jag har ett sjukt jobbigt problem som jag hoppas att du kan hjälpa mej med. Det är nämligen så att min familj inte låter mej ha den rockstil jag vill ha! Inge svart nagellack eller smink. Inte ens dom kläder jag vill ha! Jag har sagt till dom att jag får se ut som jag vill men dom lyssnar inte på mej. Vad ska jag göra så att dom ska låta mej vara den jag är !?
ps. älskar din blogg :)
ps2. th für immer! <3

Svar: Det är svårt för mig att svara på, jag vet ingenting om dig eller din familj men det du kan göra är att förklara för dom att det är så du vill vara och det är det du trivs bäst i. Förklara för dom att dom får försöka acceptera dig so du är! Lycka till! <3



Petra
2.Har du pojkvän?
3.Röker du?

Svar 1: Nej ingen pojkvän här inte..

Svar 3: Nix, röker inte heller!



Emma

Hur länge har du dansat och vilka stilar? (:

Svar: Jag har dansat i 10 år och jag har provat på mycket men fastnade framförallt för "disco" Jag har dansat balett, Jazz, street, hiphop..


isabelle

hej, vill bara säga att jag älskar din blogg :) läser den jämt!
men jag undrar, hur länge har du och kenza känt varandra och hur lärde ni känna varandra? förstår att det är genom th (?), men började ni bara skriva på internet, och isf varför? :)
Puss

svar: som sagt innan, genom internet på ett TH forum för vi ville resa till Canada båda två :) Tack vad söt du är..




CarOline

Vad använder du för mascara? du har alltid så fina och långa ögonfransar. =)

Svar: Loréal, Guldig rund tub..




Lesley

Har du inte fler bilder från Kreta?

Svar: Några, ska rota igenom lite och se om där kan finnas lite fler roliga bilder, hihi




T

1- Har någonsin Kenzas stora bloggkändiskap kommit iväg mellan er vänskap ?
2- Utekväll elr hemmakväll ?
3- Vad tycker du om de som äger de stora bloggarna : ( Blondinbella,Stina Lee, Kissie mm . )
4- Christina Alguilera elr TH ? :P

Svar 1: Nej, när vi umgåtts pratar vi minimalt om bloggen faktiskt

Svar 2: Det beror på, jag ÄLSKAR hemmakvällar framför tvn med massa gott men sen är det jätte kul att gå ut med vännerna och dansa, kan inte välja.. Haha!

Svar 3: För det första så läser jag aldrig någon av deras bloggar, det har väl hänt någon gång att jag kikat in där och min uppfattning om respektive är blandad, jag tycker att Stina-lee bloggar flitigt om allt mellan himmel och jord hennes blogg är intressant. Dom andra två har jag inget att säga om.. Haha, ni kan ju själv tänka.

Svar 4: Det beror på vad det handlar om, om det är en konsert som skulle råka vara på samma datum väljer jag Christina Aguilera eftersom jag inte sett henne live än och skulle göra väldigt mycket för att få göra det, plus att jag redan sett TH ett antal gånger men om det handlar om en träff är det TH som tar priset.


Ida

Hej mirre! Älskar din blogg! Undrar bara hur du började lyssna på tokio hotel :D

Svar: Som sagt min syrra kom hem med deras CD, sen vad jag fast! And i love it..



Stina

1. Jobbar du eller var får du din inkomst ifrån?

2. Hur bor du? Hus/lägenhet?

3. Har du någon som du håller kär? :)
Jag är säker på att svaren finns i din blogg men det är rätt mycket att läsa igenom ;)

Svar 1: Nej jag jobbar inte, har jobbat innan men slutade för ett litet tag sen (är fortfarande anställd där så dom kan ringa in mig om dom vill)

Svar 2: Jag bor i lägenhet med min mamma, syster och katt

Svar 3: Nej, det kan jag inte säga riktigt, om du syftar på "pojkvän" så har jag inte det..



lollan

jag fatta inte hur man kommenterade i senaste inlägget men hoppas du kan svara på den här frågan iaf: vad heter du på riktigt?

Svar: Jag heter Maria :)


Elle

vad har du för råd och tipps till mig som vill åka och se tokio hotel live :D alltså typ vad man ska tänka på och så vidare :)
tack för en GRYM blogg :D

Svar: Det är mycket du ska tänka på, skulle kunna skriva en hel roman om det.. Om du vill stå och hamna längst fram måste du självklart köa ett bra tag, det är olika vilket ställe som spelar på (vissa köar längre än andra). Du måste äta och dricka mycket innan så du inte riskerar att svimma pga pressen när du står och ha så lite kläder på sig som möjligt man blir genomsvettig, om det nu inte är en utomhuskonsert. Klipp INTE lugg eller om du har lugg så sätt upp den har hört att det är fruktansvärt jobbigt att ha den nere.. Haha! Oj, vad kan det mer vara.. Du kanske får lite inspiration av att läsa i min "Tokio Hotel live" kategori, där skriver jag allt om när vi är på konserter.. Kika in där :)


Emma  ([email protected])

Hej mirrre : )
Jag tävlar också i disco ;D
Tävlar du singel och par ?
I villka klasser :)?
JAg tävlar i star jr 2 i allt och A-klass i grupp : )
är du med i någon grupp ?:)

Svar: Jag har slutat tävla nu, ska inte fortsätta men jag tävlade i star vuxna i både solo och par :) och jag tävlar inte i grupp eller formation endast par och singel!


Anonym skriver:

Är inte du och kenza kusiner ? Jag har hört det någonstans x)

2008-07-17 Kl: 21:00:41
Erika skriver:

Jag kommer exakt ihåg orden, när du och Kenza skrev till varandra och bestämde att ni skulle åka i Senaste nytt för knappt ett år sedan, haha.

2008-07-17 Kl: 21:30:22
amanda skriver:

kanske lite sent att ställa en fråga nu i guess x) Haha, men asso, hur mobilbloggar man ? Eller, asso vad äre för numme roch så man skickar till ?

2008-07-17 Kl: 22:38:21
URL: http://maandus.blogg.se/
Anonym skriver:

Erika: "Jag kommer exakt ihåg orden, när du och Kenza skrev till varandra och bestämde att ni skulle åka i Senaste nytt för knappt ett år sedan, haha."



Haha, jag tror nämligen jag också såg det inlägget/inläggen på någon tråd på THF då :)

2008-07-17 Kl: 23:19:16
Icca skriver:

Mirre och Kenza hade inte backstagepass i Geneve och Mirre å hennes kompis umgicks INTE med TH på Comets efterpary. Just as everybody knows.

Fattar inte hur de orkar hålla på att verka VIP- brudar i THs krets. Ingen i TH vet ens vem de är. Facts!!

2008-07-18 Kl: 15:35:39
MIRRE skriver:

Icca: Jag har aldrig skrivit eller sagt att vi umgåts med TH på efterfesten jag har bara skrivit att vi varit där och väldigt nära dom.. Och det där med backstage pass vet du INGENTING om!! Så bara tagga ner din avundsjuka!

2008-07-18 Kl: 16:01:50
URL: http://miir.blogg.se/
Icca skriver:

Vet jag visste....jag var där. Å på Cometfesten åxå. Inte ett dugg avundsjuk. Känner dom allihop, och umgås ofta, därför blir jag bara så sur när såna som du å typ Kenza antyder saker till era läsare som inte är sant. Därför kan jag inte låta bli att kommentera sånt skit som skrivs om dom. Tro vad du vill du....

2008-07-18 Kl: 18:27:23
Mirre skriver:

icca: ja jag tror vad jag vill.. och har inte sagt att jag pratat med dom.. jasså du va där? pratade med dom? hmm.. vem va du isf? såg inte någon som inte var någon tysk kändis som dom pratade med.. och hur fan har du kommit till mig blogg.. haha i sverige också!? konstigt..

2008-07-18 Kl: 23:34:50
URL: http://m'
Icca skriver:

Är svensk, bor i Berlin. Inte konstigt alls, jag är i Sverige t o f eftersom jag har halva min familj här. En av mina bröder...(som är musiker å bor med sin familj i Magdeburg) ...fru har en son som är en av Bills bästa vänner sedan många år. Eftersom jag blivit polare med Nati (Nathalie, som du säkert vet vem det är)så följer jag ganska ofta med, speciellt på sommaren.

Så inte är jag nån tysk kändis, och inte pratade de bara med såna på festen heller, å inte stog jag i knät på dom hela kvällen heller....där va jag vare sig du såg mig eller inte, och umgicks med dom till och från under kvällen till vi åkte till hotellet allihopa...nåt mer du vill veta???

2008-07-19 Kl: 00:23:02
MIRRE skriver:

icca: Nej.. det där blir bra! ;)

2008-07-19 Kl: 12:18:24
URL: http://miir.blogg.se/
MIRRE skriver:

Icca: ja, en fråga hat jag faktiskt! :) Har Nathalie någon familj eller är hon singel!?

2008-07-19 Kl: 12:35:54
URL: http://miir.blogg.se/
Icca skriver:

Visst kan jag svara på det...men varför vill du veta det? Tror du att hon är ihop med Bill? Det är hon INTE, du kan vara lugn...

2008-07-19 Kl: 14:42:03
MIRRE skriver:

icca: haha, jo tack! jag VET att dom inte är tillsammans. du har fortfarande inte svarat på min fråga!

2008-07-19 Kl: 16:38:58
URL: http://miir.blogg.se/
Icca skriver:

Varför vill du veta det? För att kolla mig? Förstår att det känns viktigt för dej. Tycker du att jag ska lämna ut info om Nathalie på din blogg? Det verkar som du redan vet det jag vet om henne....eftersom du VET att hon inte är ihop m B...

2008-07-19 Kl: 23:46:28
sara skriver:

Oh icca bor du ocksa i berlin, jag med ;D vilket omrade? jag bor typ vid schöneberg :) 57638 ist der scheisse ;D

2008-07-20 Kl: 02:25:33
Icca skriver:

Hej Sara, jag bor nära Reinberge park, Wedding

2008-07-20 Kl: 16:45:40
sara skriver:

aha okej, hmm.. vet vart wedding ligger men inte reinberge park. är du hemma i sverige nu eller ska du vara här hela sommaren? själv är det hemgang nästa vecka :)









2008-07-20 Kl: 18:08:29
Icca skriver:

Jag blir kvar i Sverige till den 2 aug. Då åker jag till USA i 2-3 veckor, beror på lite hur länge jag stannar. Tillbaka till Sverige ett tag igen sen. Inte till mitt andra hem förrän i sept.

2008-07-20 Kl: 18:57:01
tess skriver:

Icca, Läste att du bodde i berlin.. Hur e det att bo där.? Om du har lust att svara så kan du göra det i min lilla blogg..

2008-07-20 Kl: 20:18:40
URL: http://theressee.blogg.se/
sara skriver:

Aha, sa du är i Sverige nu vad trevligt :) Vart i sverige bor du? Själv är jag norrlänning hehe. Jag läser pa tekniska högskolan här i Berlin och jobbar som servitris.



2008-07-20 Kl: 23:57:23
Icca skriver:

Tess, jag går in på din blogg, see U ;)



Sara, Ja jag är hemma i mellansverige nu, inte Stockholmare, men nära på.. Jag jobbar deltid på ett rätt stort skiv- och filmbolag i Berlin, har nästan nyss börjat där - skitkul. Ha det bra i storstan nu Sara ;)

2008-07-21 Kl: 02:40:17
rosanna skriver:

så du och kenza hade aldrig träffats innan ni åkte till canada tillsammans och kollade på th ? :o haha jag trodde typ ni var fett bra kompisar ;)

2008-07-22 Kl: 11:31:18
URL: http://rem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0