Söndag



Godmorgon mina vänner! Har ni sovit gott? Vi gick och la oss i natt vid tre tiden, jag var verkligen riktigt trött så det var lagom, vi vaknade för typ en halvtimme sen och sitter fortfarande i sängen. Funderar vad vi ska ha och äta.. Idag vet vi inte vad vi ska göra, kanske sitta hemma och slappa skriva på våra oneshots..? Igår såg vi filmen "Morgan Pålsson" Det är andra gången jag ser den, såg den på bio på premiären, den är sjukt rolig! Älskar verkligen den filmen och skådisarna.. Någon som sett den? Ni som inte sett den måste se den, fast humorn är lite svår det är såklart inte alla som tycker att den är rolig! Men det är extremt mycket min humor. Love it! Nu ska vi gå ner och käka frulle!

Kramar på er! /MIRRE

Kattis skriver:

Shabaa =) hehe såg oxå filmen igår.... grym skåne humor! =)

2008-07-20 Kl: 17:34:38
Karin skriver:

Jag så också filmen igår! Så sjukt rolig. Det är verkligen min stil på humor också ;) Trodde den skulle va sådär larvig men den var ju skitbra!

2008-07-20 Kl: 18:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0