Onsdag



Godmorgon.. erhm, godmiddag kanske? Jag vaknade för typ en timme sen, helt död är antagligen för träningen igår. Men skönt var det att träna lite, ska nog ner ikväll igen. Först MÅSTE jag plocka undan lite på mitt rum inklusive dammsugning och dammtorka.. Trååååååk men det måste göras, har inte stor städat mitt rum på väldigt länge.. Sen ska jag nog med mamsen istan, hon ska fixa en grej till min syrra, en skjorta att ha på sig i morgon. Vi ska nämligen på begravning då..

Just nu sitter jag och myser framför disney channel.. Det är kul att kolla på när man inte har något att göra, fast det har jag egentligen. Satt precis och pratade med Kenza också, dom kommer ju hem i morgon! Det är ju takida, backyards babies och von benzo på sundspärlan den 16 augusti.. Vem ska dit? MIRRE!! Von Benzo är riktigt bra live, sångarens röst är identisk lik han i nickelback. Sjukt bra! Lite senare kommer dagens fråga upp och annat smått och gått.. Tänkte lägga in fler bilder från vår TH resa till Dorran och Nijmegen vilket jag inte gjort visst? :)

/MIRRE

img57/7282/77k4ip10ln5.jpg
Tomi

Cornelia skriver:

Ååååh jag skulle egentligen dit men det körde ihop sig så det får bli Takida i Malmö istället ;) Ha det så kul! =)

2008-07-23 Kl: 14:31:25
URL: http://fashionfadesstyleis3ternal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0