Onsdag (Kreta)

En dag kvar pa Kreta, vi vill inte hem det minsta! Ikvall blir det party, den sista kvallen kan man inte ta det lugnt.. Hihi. Vi kom direkt fran stranden nu och ska snart upp i var lagenhet och duscha sen ut och ata.. Vi funderar pa att ata nagonstas i Platanias sa drar vi bara till Eclipse sen och festar.. Vi kommer antagligen kila en runda inom Splendid ocksa, en sista gang innan vi beger oss hem till Sverige igen! Forresten jag fick nyss ett sms av Paulina (en kompis, som ocksa alskar TH) hon skrev att hon nyss varit i tvillingarna Kaulitz barndoms by Loitsche, coolt att uppleva det! 

Idag vaknade jag med bomb huvudvark och halsen vagrade fa fram ett ord.. Bade jag och Kenza har blivit sjuka men det ar det vart, bara vi inte ar sjuka tills vi ska pa konserten i Schweiz, kul att sta pa en konsert och inte fa fram ett ljud liksom? :p Jag tankte beratta lite om garnatten, Kenzas ragg var pa plats och dom hade det lite myspys sa jag tankte dra ut och kopa en crep (en san pannkaka ni vet) med en av tjejerna som vi var med dar inne.. Helt plotsligt kommer Kenza ut springandes efter typ en halvtimme och skriker "MIRREEEEE!!! vart fan ha du varit, jag va jatte orolig, du far aldrig mer gora sa" Hon hade alltsa inte markt ar jag gick sa ni kan ju undra vad hon hade i tankarna.. Hon verkligen stor tjot och tyckte det var hemskt att jag bara forsvann sadar.. Sa gulligt! Lite kul var det, jag sa anda till henne nu gar jag ner och koper mat.. Vi var som vanligt ute tills det blev ljust, vi tog en taxi hem med Dj:n (kenzas sota ragg).. Sen somnade vi gott.. Vet ni? Vi vaknade av att tva killar star och snackar precis utanfor var dorr, PRECIS utanfor, dom stod sakert inne pa var lilla altan sa hogt som dom snackade och skrek, sen kunde vi inte somna om och vi som sa att vi skulle sova tills vi vaknade for vi skulle orka med kvallen oh natten idag!

I morgon aker vi hem, VI VILL INTE! Minst tva dagar till, snalla? Vi skulle tagit tva veckor om inte vi skulle akt till Schweiz! Men sa ar det tyvarr och vi kan istallet lagga energi pa var kommande resa, det ska bli riktigt kul! Som i Kanada, fyyy  som jag tjatar det dar, men det var helt underbart! Vi aker i morgon har ifran till flygplatsen vid 12 tiden skulle jag tro, vi far ta och checka det innan vi glider upp till var lagenhet snart sa vi inte missar nagon buss, skulle inte vara sa bra. Haha! Jag ar hemma i morgon sent pa kvallen, direk nar vi kommit till Arlanda med flyget fran Kreta sa tar jag flyget hem till Skane som bara gar nagon timme efter vi landat.. Nasta gang vi hors sa ar jag antagligen pa Arlanda vid nagon dator dar och vantar pa att mitt flyg ska ga.. Nu ska vi ga och kopa var hederliga fattimans mat (pasta med permesan pa pase) HAHA! Vi ar undernarda, stackars oss! Efter maten ska vi vila ett par timmar sen ger vi oss ivag och partar!

Kram pa er babes! /MIRRE


angelica skriver:

ååh, vad avis ja blir=) vill oxå utomlands nu nu nu! hoppas er sista kväll blir super=)

2008-07-03 Kl: 00:40:41
URL: http://andjelickuas.blogg.se/
Malin skriver:

Ha det bra din sista kväll :)

2008-07-03 Kl: 17:32:46
URL: http://malinsunderbara.blogg.se/
Johanna skriver:

Hoppas du & kenza har haft det bra! Kram

2008-07-03 Kl: 19:44:06
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0