Onsdag



Godmorgon? Jag har fått en ny vana, att gå upp kl 3 på dagen! UNDERBART!

Hur har ni haft det idag? Själv har jag inte fått stopp på min hosta än, väldigt jobbigt jag som ska på konsert om TRE DAGAR! Kan inte fatta det riktigt än, en Tokio Hotel konsert är ett av dom underbaraste i livet. Man mår så sjukt bra.. Iallafall så hoppas jag på att må bättre i morgon, tänkte vara hemma hela dagen idag och i morgon fram tills jag ska hämta Kenza i stan. Det är så trist att sitta hemma eftersom det är strålande sol, men vad gör man inte för att bli frisk? Sitter här med värsta goda frukosten och Disney channel i högsta hugg, nu mår jag liiiite bättre! Haha.. Vet ni vad? när jag och Kenza ska köa till konserten ska det tydligen blixtra och regna, vi som tänkte övernatta blir nog inte så! Tänker inte ligga och försöka sova när det blixtrar.. Usch nää!

Igår var vi ju ute på Cardinal, skönt att komma ut och träffa lite folk här hemma men det var inte så jätte roligt pga min hosta, jag kunde inte dansa för då blev jag lite varm och mer anfådd eftersom man är sjuk blir man lättare trött, så det gick inte alls. Jag hade en väldigt häääärlig dröm i natt.. Ville bara säga det! Mihi, nu ska jag kolla vidare på tvn..

/MIRRE

Annelie skriver:

Vad jobbar du som? För du har väl tagit studenten? Eller vad gör du om dagarna? verkar som du mest reser och lever livet :)



Svara gärna som en kommentar eller i ett inlägg.

2008-07-09 Kl: 16:16:35
MIRRE skriver:

sv: justs nu gör jag ingenting! arbetar väldigt lite om extra personal i en butik annars lever jag livet ;)

2008-07-09 Kl: 16:21:55
URL: http://miir.blogg.se/
EEELIINA skriver:

Vädret kanske ändras ;>

2008-07-09 Kl: 16:26:04
isabelle skriver:

hoppas du blir kryare tills thkonserten <3

2008-07-09 Kl: 18:22:00
Anonym skriver:

lite frågor;

hur har du råd att resa så mycket? ;p

har du tagit studenten?

hur känner du kenza?

2008-07-09 Kl: 18:30:38
MIRRE skriver:

sv till anonym: 1. pengar pratar ja aldrig om.. det har jag redan förklarat :) 2. ja, jag tog studenten förra året.. 3. jag lärde känna henne genom TH världen, tackar gud för det, hon är en underbar tjej!

2008-07-09 Kl: 18:36:02
URL: http://miir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0