Nattugglorna Mirre och Kenza


Vi kan inte sova!!!! Vi ska upp om hmm.. 3 ½ timme. Helt onödigt att sova, vi stannar uppe istället och sover på hotellet när vi kommer fram om vi inte ska köa såklart, då sover vi i kön hihi.. Hoppas det inte regnar bara, vi kollade nyss på smhi.se hur vädret skulle bli och nu är det ändrat igen att det ska blixtra på fredag och lördag! BLIXTRA?! Det är fan farligt, det är okej med regn men inte blixt.. Kan man ha mer otur? Stackars alla som är där nu och köar, det regnar tydligen.. Jag kan fortfarande inte fatta att det är i morgon vi åker och vi ser dom i övermorgon.. Fast nu är ju klockan över 12 på natten och det är en ny dag, så vi ser TH i morgon!! Okej, nu slog det mig. Haha!

Jag och Kenza har inte gjort så speciellt mycket, bara kollat lite på tv, vi såg lite halvt på "the ring" första gången jag såg den filmen faktiskt jag har sagt till mig själv att jag INTE skulle kolla på den för den verkade så himla äcklig men jag satt ärligt talat och skrattade imellan åt.. Som ni kanske vet så är jag en sucker för "Saw" filmerna och dom är sjukt mycket bättre än "The ring".. Nu har jag nog packat klart allt, det är ju inte så himla mycket vi behöver ha med oss egentligen, det är konsertkläderna och varma kläder (om vi ska köa) sen ombyte till dagen efter konserten. Vårt flyg hem går sent på kvällen så vi har en hel dag i Genève, söndagen då.. Någon som har nått tips på vad man kan hitta på ni som varit där?! Vi har absolut ingen aning om vad vi ska göra, allt kanske är stängt? Haha så sitter vi där hela dagen sysslolösa..

Dom har tydligen skräckis tema på kanal 5 denna veckan. Eller det kanske är en längre period? Det är kul iallafall att dom har det så man kan kurra i hop sig i soffan med någon man tycker mycket om och dricka té! Det som gjorde mig lite skeptisk åt denna tema grejen med skräck filmer var att "scary movie" skulle visas och det är ju inte nån äcklig film.. Mysko! Hoppas dom visar saw 3, det är den jag sett minst av för jag inte har den hemma.. Får kika in på nån sida sen som säljer den och beställa den, dom är sjukt bra.. Vi sitter just nu och kollar på csi, eller Kenza är ute och röker och jag sitter här framför tvn.. Jag lovar er att vi kommer bli riktigt trötta typ en timme innan vi ska gå upp egentligen dvs. kl 3 kommer vi sitta som zoombies. Haha! Kenza sitter här och småler lite, hon pratar med Theo på msn.. Undrar vad dom pysslar med? Hihi.. Nu ska jag kolla vidare på csi så jag inte flummar vidare här, skulle kunna skriva i evigheter om allt just nu känns det som! Hinner säääkert uppa i morgon innan vi åker.. Haha, i morgon.. Ja idag, ett litet inlägg precis innan vi sticker.. Godnatt kramar på er!

EDIT: Sitter just nu och kollar igenom min "tokio hotel live" kategori, kolla gärna in om ni har lust som inte läst eller kollat bilderna http://miir.blogg.se/category/tokio-hotel-live.html 
Ett tips, börja från sidans slut och kolla uppåt, då får ni det "från början" Hihi..


Maz Darling skriver:

jag var först! hihi, hoppas det inte regnar allt för mycket på konsertdagen :) / M

2008-07-11 Kl: 02:54:34
Anonym skriver:

hoppas vädret håller sig och att ni får ännu en lyckad resa:)

2008-07-11 Kl: 11:40:04
URL: http://anndreaa.blogg.se/
johanna skriver:

5:an kommer att ha skräcktema hela sommaren. Ha det bra i Genève :D

/johanna

2008-07-12 Kl: 22:37:40
URL: http://johanaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0