Natti natt



Kom hem för ett par timmar sen, var ute i stan med Tirre, Gajic, Anna, Natali och Nayo.. Vi satt bara på ett ute ställe och snackade lite, nu när Tirre ska flytta så kändes det bra att få prata ett bra tag. Så nu är jag hemma och har kollat lite på tv, någon annan som ser csi? Den serien är sjukt bra, älskar verkligen alla avsnitt och sitter klistrad varje gång. Jag kan inte sova, har alldeles för mycket tankar i huvudet, måste försöka rensa mitt huvud någon dag jag funderar på massage eller något liknande, hade varit extremt skönt! Tänkte snart gå och sova ändå ska upp i någerlunda tid i morgon, vill inte sova bort halva dagen.

Godnatt babes! /MIRRE

Heta Xtina
Klicka för stor bildKlicka för stor bild

Hanna skriver:

CSi äger. Orkade inte se på de igår, dels för att jag e sjuk + att min egna TV inte e ikopplad i mitt nya rum, haha

2008-07-16 Kl: 11:35:27
URL: http://jordgubb.bloggagratis.se
Johanna skriver:

CSI är skitbra! Tittar på det så fort jag får chansen på TVn =)

2008-07-16 Kl: 17:45:58
URL: http://niclasdotter.blogg.se/
Amanda skriver:

du liknar X-tina, fast du har svart eller brunt vettefan vad du har men asså det är det som skiljer er åt. äru hennes syster? Oo

2008-07-16 Kl: 20:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0