Måndag

Heeey alla glada!

Sorry för en kass uppdatering idag, vi stack direkt till stan i morse för både jag och Cici skulle fixa våra naglar, så nu är som fina igen.. Vi hann även med att käka thai mat (på mitt favvo ställe) här i stan. Igår var vi uppe till fyra typ och kollade på film, vi såg "gone baby gone" sen skrev vi även på en one shot, eller det kasnke bli en längre.. Hihi vi får se, den är också sjukt spännande men inte alls av samma typ som den jag och Klara håller på att skriva. ni TH fans får gärna läsa dom sen, jag kommer uppa när dom är klara så kan jag maila till er! :)

Nu ska vi ta det lite lugnt, vi har varit i stan hela dagen nu är jag så trött så det finns inte, knappt någon sömn i natt heller för den delen för min jäkla hosta! Hatar det. Jag bjuder på en bild på Bill.. Jag kommer även lägga upp fler bilder från Kreta senare! Oh, nu är det bara fem dagar kvar tills vi ser TH live igen!!

Kramar! /MIRRE
img68/4709/52d194fc052eid9.jpg
  

ica skriver:

vilken härlig bild på Bill!! ;);)

2008-07-08 Kl: 09:24:13
URL: http://icasblog.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0