Måndag


Guten morgen!

Vaknade för en timme sen typ, ska ner och käka frulle snart. Jag är fortfarande kvar hos Sora men ska hem senare idag, sen ses vi igen för hon kommer till mig på onsdag, haha! Hon ska ju jobba på festivalen här så hon stannar till söndag tror jag. Igår var vi och såg "Sex and the city" den filmen var riktigt bra, älskar sånna tjejfilmer, trots att det är en äkta tjejfilm så satt där en del killar och kollade också, antagligen deras tjejer som tvingat med dom haha.. Ohh, Carrie's skor som hon har rätt ofta i filmen är så himla härliga, dom påminner lite om mina jag har som är från zara men man vill ändå ha dom, man vill ha HELA hennes skogarderob! Visst? Igår när vi kom hem kollade jag lite resor på nätet, man blir så sugen nu när man varit iväg så mycket utan stopp man vill bara åka iväg igen. Just nu vill jag till Thailand, väldigt gärna.. Någon som hänger på? Hihi.. Innan man åker till USA vill man ju umgås med sina vänner så mycket som möjligt och då tycker jag att resa någon stans tillsammans är en perfekt idé. Snart kommer Carro hem! Ska bli så kul att träffa henne igen. Känns som en evighet sen sist..

/MIRRE

sofie skriver:

när är det du åker till USA då? :)

2008-07-21 Kl: 13:54:59
URL: http://thenoteboook.blogg.se/
Jenni skriver:

Tänkte bara meddela att du har en trogen läsare från Finland här! =)



Ska du till USA? Vart dit isåfall?

Jag har en enorm Amerika-feber på gång just nu (den har hållit i sig i flera år egentligen men...), skulle jättegärna vilja åka till Kalifornien! =)



/ Jenni

2008-07-21 Kl: 13:59:39
URL: http://www.bloggen.fi/Tusse
MIRRE skriver:

Jenni: Jag kan inte kommentera din blogg.. svarar här :) Hoppas du ser; Jag ska till USA i oktober någon gång.. oh jag längtar som bara den! :)

2008-07-21 Kl: 14:02:26
URL: http://miir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0