Lördag


Heey!

Hur mår ni idag? Själv mår jag lite bättre, det är ju bara värst på morgonen och kvällen så jag ska inte klaga. Idag ska vi iväg till Väla och shoppa lite, Celine ville dit och kolla lite. Inatt var vi uppe till fem och satt i mitt rum, fixade massor med mina TH posters och bilder, så nu har jag satt upp lite mer på mina väggar (jag vet jag som var emot det innan) men man kan ju ångra sig.. Vi satt även och kollade massor på datan speciellt på det senaste TH tv som bara är så underbart att kolla på, Bill's skratt slår allt så jävla gulligt! Jag kan visa er mina väggar sen.. Hihi, det blev supersnyggt, ni kommer ihåg den bilden på min vägg som jag visade för ett tag sen med bildena från den officiella foto kollektionen? Den har jag fyllt på nu, så väggen är full!

Jag konventerade massor av klipp från youtube också, bla på när Bill säger massor från Zimmer DVDn och monsoon instrumental.. Sen konventerade jag även det gulliga från "leb die sekunde" DVDn när Tom säger "I'ts my life" och så skrattar alla jätte mycket! Nu ska vi iväg, hörs lite senare när jag kommit hem!

/MIRRE

R e b e c c a skriver:

aaaaaaaaaarww<'3 ääälskar Bills skratt i senaste TH TV :'D

2008-07-05 Kl: 16:10:53
URL: http://rebecco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0