Home sweet home!



Nu sitter jag och Kenza hemma hos mig, äntligen hemma.. För det första så var flyget försenat pga en som hade checkat in sin väska men inte kom till planet sen, så dom var tvungna att ta ut hennes väska innan vi kunde lyfta. Sen när vi väl kom fram till Kastrup så gick tåget ca en halvtimme men det tåget gick inte direkt till Helsingör utan vi fick byta två gånger och höll på att missa tåg efter tåg, helt sjukt! Men nu är vi hemma iallafall och käkar lite.. Tänkte först sticka till mcdonalds men pallade inte de efter den sura taxi nissen som körde oss hit.. Som jag längtar tillbaka! Vill bara se konserten om och om igen! UNDERBART!! Hörs i morgon igen!

Kramar på er /MIRRE

åsa skriver:

välkommen hem igen.. ;) :P

2008-07-14 Kl: 02:43:53
Sofia skriver:

det lät lite segt :/

väntar spänt på bilder och flera uppdateringar (:

2008-07-14 Kl: 02:52:21
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Lindaa skriver:

Hoppas ni hade det kul! :)

2008-07-14 Kl: 02:57:54
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Joana skriver:

Hallo!

I like your blog very much, Im a tokio hotel fan too.

Pass in my blog.

Kuss

2008-07-14 Kl: 02:59:58
URL: http://ju-filipa.blogspot.com/
m skriver:

hej :)

måste bara säga att jag också tävlar i disco, & det är verkligen det bästa som finns! =) tror jag såg dig på sm nu i globen, & du var vekrligen jättebra :P

2008-07-14 Kl: 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0