Guten morgen



Vaknade med världens huvudvärk, jag själv som orsakat det så jag ska INTE klaga! Nu är det bättre iallafall. Anna gick precis, hon skulle köra hem. Vi hade riktigt roligt igår.. Först förfestade vi här hemma bara jag och Anna haha men det var skit kul, sen åkte vi in till stan vid halv 1.. Vi gick ner till busshållsplatsen i rätt tid för den skulle nämligen gå 17 över från mig och vi kom så vi var där 15 över och man ser busshållsplatsen nästan hela vägen om man går från mig så vi missade inte den. Det visade sig iallafall att bussen inte kom så vi blev lite sura för vi gick ut så tidigt, vi fick sitta och vänta på nästa buss som gick en kvart senare. Vi dokumenterade även det där, det kan ni se snart, håller på att ladda upp den nu.. Vi filmade lite, haha! Igår träffade jag my G friend André, som jag saknat honom.. Riktigt kul att träffa han igår, vi dansade hela kvällen. I morgon ska vi antagligen till Köpenhamn för en shoppingrunda :)

Idag blir det en slapp dag, jag börjar ju jobba på onsdag sjukt segt! Men förhoppningsvis är det bara två veckor och inte tre. Jag blev erbjuden ett annat jobb också under festivaldagarna, får se hur det blir. Klara kommer på torsdag till mig, ska bli kul att träffa henne! För er som inte vet så är det hon som bloggade för mig när jag var på vår roadtrip.. Nu ska jag gå tillbaka i sängen och vila huvudet.. Ni får se lite bilder från igår lite senare..

Kramar! /MIRRE

Here it is!

Sarah skriver:

Haha fan vaa kul xD

ludde loves skånska und HBG!

2008-07-27 Kl: 14:38:41
URL: http://sarahlu.blogg.se/
Anna skriver:

hahaha , bästa kvällen på läänge ! så GALET roligt , kan inte titta på den utan att skratta , JISSES ! älskar dig !

2008-07-27 Kl: 19:01:10
URL: http://dasilva.blogg.se/
Anonym skriver:

hur får du den texten med kategori och tid på vänstra sidan?

2008-07-27 Kl: 19:07:35
Linn skriver:

haha älskar din dialekt! du är den enda man orkar lyssna på !xD

2008-07-27 Kl: 20:01:53
URL: http://lsjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0