Guten morgen




Sitter här med en god frukost och en bra film (King of Kalifornia) vaknade för typ en timme sen. Tänkte  att jag skulle iväg till Tirre lite idag sen vidare till min pappa men först måste jag verkigen städa mitt rum, det ser hemskt ut.. Men jag orkar egentligen inte. Förresten så har jag fått ett sommarjobb, haha endast i 2 eller 3 veckor för tjejen jag ska ersätta då har semester. Det är på min pappas förra jobb där ska jag sitta i växlen och svara från halv 8 till halv 5 typ.. Jag frågade om där fanns en dator och det finns, problemet är bara att han sa att jag inte fåt andvända den till mitt eget, men jag ska se till så att jag får det hihi. Vet ni? Jag har tagit ut min piercing ur näsan nu, trivs bättre utan den faktiskt det ser renare ut på något sätt..

På fredag är jag bjuden på tjejmiddag hos Emelie, sen ska vi ut på kvällen.. Ska bli så roligt vi har inte umgåts på evigheter! Jag, Anna och Gajic går dit tillsammans, eller Gajic slutar jobbet sent så hon kommer antagligen senare men Anna kommer hem till mig innan sen går vi tilI Emelie från mig hon bor jätte nära.. Igår tog jag jätte många filmer från pappa som han köpte med sig hem från Thailand, vissa ligger kvar i huset där nere men rätt många tog han hem bla. Step up 2 som jag aldrig sett och måste se och Sweeney Todd som jag också vill se så gärna.. Nä nu ska jag ta och gå igenom mina "back up" skivor som vi brännt från förra datorn eftersom den just nu är helt crashad och ingenting går att ånterställa.. *gråter* alla mina bilder var ju på den datorn, hoppas det finns på back upen!!

/MIRRE

Jenny skriver:

Hur har du råd att åka på alla TH-resor? ;o Dessutom åkte du till Kreta nyss! Lyxigt :)

2008-07-16 Kl: 11:51:38
URL: http://jennydahlberg.blogspot.com
Kattis skriver:

Hej har ni hus i Thailand??

2008-07-16 Kl: 12:36:00
MIRRE skriver:

Förstår fortfarande inte varför ni undrar hur jag har råd? Pengar är något jag aldrig pratar om.. PUNKT SLUT! :)

2008-07-16 Kl: 13:26:01
URL: http://miir.blogg.se/
Kenza skriver:

Mirre, hur har du råd att resa så mycket?









:D

2008-07-16 Kl: 18:32:23
URL: http://KENZAS.se
Jenny skriver:

Det är därför att jag är avis :( Haha.

2008-07-17 Kl: 15:25:08
URL: http://jennydahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0