Guten morgen!

Jag ligger här i sängen, har inte orkat ta mig upp än, i natt sov jag nästan ingenting för jag är sjuk. Fick feber inatt och bara låg, svettades och hostade.. Stackars mig! Idag kommer Celine och hälsar på, hon stannar tills söndag och jag får be henne sova i min syrras säng eller på soffan för i min säng vill hon nog inte, haha! Tror att hon inte vill bli sjuk. Kenza är också sjuk, inte så konstigt med tanke på att vi partat i en hel vecka och fått väldigt lite sömn. Denna veckan blir att vila upp sig, för sen drar ja och Kenza till Schweiz och jag vill inget mer än att vara frisk då, jag kan knappt prata, men röst låter som en mans röst och jag kan inte sjuga heller.. Så till Schweiz måste jag bli frisk så jag kan stå och skrika och sjunga..

Nu tänkte jag lägga mig och vila lite igen, ska bara slänga i mig lite frukost (vad jag nu än har hemma) Eftersom jag reser mycket nu så har jag inget hemma typ, det blir maxi senare när Celine har kommit och bilderna från Kreta kommer upp senare, några stycken i taget! Förresten så ändrade jag texten i mina inlägg till någon storlek större men nu tycks min header försvunnit, eller ni ser kanske den? Aja det löser sig!  EDIT: nu syns den va? haha


/MIRRE

Anonym skriver:

är celine svensk?

jag vet att hon bor i frankrike men det verkade nästan som att hon va svensk på nått sätt.

2008-07-04 Kl: 13:19:45
Hanna skriver:

Krya på dig/er! ^^

2008-07-04 Kl: 14:11:16
caaaarro skriver:

bor du ensam-?

2008-07-04 Kl: 15:03:18
P: skriver:

Såg bild på dig på Kenzas blogg. Du sminkar dig grymt snyggt! Vad använder du för smink? Kram :)

2008-07-04 Kl: 15:10:05
URL: http://panash.blogg.se/
isabelle skriver:

jag undrar detsamma som anynom här uppe, är celine svensk? eller snackar du franska med henne? :P eller hur äre? :P

2008-07-04 Kl: 15:18:42
Cecilia skriver:

Krya på dig mirre! hoppas du är tipptopp till konserten!=)

2008-07-04 Kl: 15:29:51
URL: http://alltarsilver.blogg.se/
MIRRE skriver:

SVAR: jaaa, celine är svensk :) vi pratar svenska med varandra.. hihi

2008-07-04 Kl: 15:35:08
URL: http://miir.blogg.se/
ange skriver:

Headern syns :) :P

2008-07-05 Kl: 02:31:28
URL: http://angeliquaa.blogg.se/
moi skriver:

vi VILL HA MER BILDER FRÅN UTLANDSRESAN MED KENZA! :) Söta ni vaaaar hihi bruna och fina

2008-07-05 Kl: 17:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0