Godmorgon!



Ja, kanske inte morgon men.. Åt nyss en god frukost. Var med mamsen i morse och handlade frukost och mat. Igår började kvällen hemma hos mig då Gajic kom till mig vid  halv 6 tiden, då började vi fixa till oss sen en timme senare kom även Eliin, hon skulle inte ut men ville hålla oss lite sällskap. Efter ett par timmar hemma hos mig fortsatte vi ner mot stan och mötte upp Anna, carro och Davve och kollade på rixfm festivalen ett litet tag. Det var sonija Aldén, Marie Picasso, och Velvet som vi såg sen gick vi vidare mot sundstorget och åt lite god Thaimat. Mums! Där satt vi och snackade säkert en timme tills vi sen begav oss vidare mot Gajic's bil och körde mot Barfora där vi spenderade resten av kvällen. Det kändes jätte konstigt att åka hem så tidigt i går, klockan var bara 2 på natten, vi som brukar festa till minst 4. Aja, väl hemma så somnade jag gott.

Idag vet vi inte riktigt, jag och Anna pratade lite om wallmans igår om vi ska dit idag så vi får se. Blir antagligen det! Stan blir det iallafall. Vi får väl se. Igår tog jag några bilder så lägger upp dom senare. Fy så fint väder det är ute så sitter jag här hemma dock på ballan så det är lite "ute" haha.. Tänkte lägga mig här och sola lite, eller åka in till stan med mamsen och shoppa lite, jag behöver någonting att ha på mig ikväll och några träningslinnen. Här får ni en bild på min underbart goda frukost. Jag mixade grekisk yoggi med frysta hallon med banan på och två ciabatta halvor med makrill på med ett glas äpple juice, gott!


Have a NICE day! /MIRRE



K skriver:

Grekisk yoggi med frysta hallon och banan såg väldigt god ut ;)

2008-07-26 Kl: 15:09:13
URL: http://klarabellaa.blogg.se/
louise skriver:

Snygg blogg =)

2008-07-26 Kl: 16:56:08
URL: http://denperfektaresan.blogg.se/
linn skriver:

så jävla gott det såg ut!!! :P

2008-07-26 Kl: 20:16:53
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0