Godmorgon!



Vaknade halv ett, suuuck! jag kommer vara DÖD i morgon på jobbet! Ja, för i morgon börjar jag.. Halv 8 till halv 5 tydligen det är 9 hela timmar. Men som tur är så är jag ledig på helgerna. Igår fick jag och Gajic ett ryck att åka ner till stan och sätta oss och mysa lite på hampan, (Yepp, Gajic är serb men hon heter Aleksandra det är bara jag som kallar henne för Gajic) mihi.. Vi satt där med några andra kompisar, bla Emelie, Ex, louice och Jenny och några andra killar. Vi hade jätte mysigt. Vid ett gick vi till tempel men gick aldrig in utan åkte vidare till mcdonalds för nattmat. Gott! Efter ungefär en timme på donken körde vi hem mot mig och Gajic körde hem till sig själv sen. 

Nu tänkte jag och mamsen gå ner lite på stan och mysa, sätta oss någon stans och bara njuta av solen, för det ska antagligen regna på lördag! Så tråkigt.. Visste att sommaren skulle vara över närsom. På tal om inget så hade jag en fruktansvärt obehaglig dröm inatt, dom sista minuterna innan jag vaknade. Verkligen obehaglig! Vi hörs lite senare, dagens fråga och lite annat kul!

/MIRRE


Bill på Avalon

sara skriver:

Vad var det för dröm?

2008-07-30 Kl: 13:30:18
URL: http://missarah.blogg.se/
Michelle skriver:

ska inte TH vara med på MTV nångång under Augusti? vet du vilket datum man kan se det i Sverige?

2008-08-03 Kl: 13:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0