Godmorgon!



Tack för i gårkväll/natt allihopa! Bästa ute kvällen på väldigt länge (hemma i Sverige). Jag lägger upp lite bilder senare, när jag kommit till Sora.. Dansade med Anna hela kvällen och kom hem vid halv 5, gick och la mig direkt. Sen ringer Cici och vill att jag ska hålla henne sällskap, hon är ju i Åhus just nu. Haha hålla sällskap typ halv 6 på morgonen! Hon är rolig.. På tal om party så frågade någon om jag har fler "kreta bilder" kvar, jag ska kolla lite så lägger jag kanske upp lite senare idag efter gårdagens party bilder. :)  Sitter just nu och kollar på reprisen av "so u think u can dance" haha, vissa är så roliga.. Dom kommer in och tror att dom kan dansa. Skulle vara jävligt kul att testa söka in där, kanske blir de när man är i USA för skojs skull och se vad dom säger, hade ju ändå inte kunnat komma vidare eftersom jag har familjen på ett ställe och tar hand om barnen! Nu tror jag att Tirre har blivit hemma stadgad lite grann iallafall, dom är uppe och fått upp allting i lägenheten (eller det mesta och viktigaste). Längtar efter henne redan! Hur ska detta gå?

/MIRRE

cornelia skriver:

jaså :D va trevligt! men tråkigt att du inte dansar längre. vad ska du göra i usa? (:



och juste, jag va inte på sm i år för jag va i london då, synd för det hade varit kul att se dig dansa! blev nyfiken nu, hihi.

2008-07-19 Kl: 12:57:25
URL: http://corneliagerrard.blogg.se/
carro skriver:

du måste ha amerikanskt pass eller iaf ett långt visum för att få vara med, så är det ju på american idol, borde vara samma på so you think you can dance. puss

2008-07-19 Kl: 14:19:41
URL: http://cacos.blogg.se/
sofie skriver:

sv: okej, ja jo jag har tänkt på det också, allt är mycket säkrare om man reser med ett bolag. Men gud så jag längtar..haha världens uppleveles juh :P

2008-07-19 Kl: 14:23:55
URL: http://thenoteboook.blogg.se/
Antonia skriver:

Hej.. Ska du till usa som aupair ? Let me know isf

2008-07-19 Kl: 15:47:20
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0