Fredag!


Godmorgon mina babes!


Pigga och vakna? Fredag idag ju! Jag blev väckt kl 10 av Natali som ville ner på stan så ska kila iväg snart sen tänkte jag träna när jag ändå är istan, jag har inte tränat seriöst på någon månad nu och det känns verkligen, jag har ont i kroppen jag måste börja träna igen! Idag ska jag träna med syrran om hon blir klar på sitt rum någon gång, hon städar! Så flitig är inte jag, haha. Igår kom jag hem med lite kläder som sagt, det blev en mysig hood, ett par jeans, en svart sjal, ett gult och ett oranget nagellack, en mascara och en fin liten svart kofta.. Ikväll tänkte jag ha på min jeansen men jag har problem, veet inte vilket linne jag ska ha, det var de jag skulle försöka hitta igår men så blev det allt annat istället som vanligt, hihi! Föresten man kan tydligen inte se THtv mer än några timmar efter det kommit ut, jag skulle visa min syrra att Tom hade på sig en pikè tröja men så stod det att videon inte längre finns kvar.. Mysko! Oh, Bills dans i slutet HAHA! Eget party.. Så sött. Animationen där nere säger ju allt! Så jävla rolig.. Ha en fin dag, nu ska jag bege mig mot staden och göra lite nytta, föresten så har jag nu lite bilder från Thailand på vårt hus, lägget upp dom sen om ni vill se?!

Kramar på er /MIRRE


Kattis skriver:

Vill gärna se huset =) love thailand

2008-07-18 Kl: 12:10:32
Anonym skriver:

Inte visste jag att ni hade hus i Thailand! Ja, vi vill gärna se bilder på huset,hihi =)

2008-07-18 Kl: 13:19:07
Anonym skriver:

vill gärna se huset!!

2008-07-18 Kl: 13:21:40
Cici skriver:

Ring mig ikväll bb! eller om jag ringer dig.. åker snart . :) pussas bäst

2008-07-18 Kl: 16:02:24
URL: http://cicii.blogg.se/
Klara skriver:

Man kan ju kolla TH tv avsnitten på dailymotion ( om det nu heter så ;p) och sånt också :)

2008-07-18 Kl: 20:03:06
URL: http://jagochklara.blogg.se/
R skriver:

Hm, det gick inte heller att kolla på TH tv för mig heller. Har provat kolla på det senaste avsnittet sen torsdags.. Men de verkade inte funka.

"This video is not available in you region" stod det, men sen tänkte jag att detta aldrig har hänt typ :p Så kom jag på att jag var inloggad på youtube, så jag loggade ut. OCH DÅ funkade det :D!

Kom på lösningen!, så det kanske är det..

Prova att logga ut och sen kolla på videon ;)



TH für immer! <3

2008-07-19 Kl: 23:00:52
Emma skriver:

Jag kunde se det ..?..

2008-07-20 Kl: 18:26:21
URL: http://emmeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0