Festivalen



Förlåt för min dåliga uppdatering idag! Hoppas ni förstår varför jag inte orkat.. Vi kom hem från pappa vid halv 4 tiden då gick jag rakt till bingen och somnade, sov i två timmar så nu är jag vaken och har käkat lite. Tänkte snart bege mig ner mot festivalen i stan, pratade med stoffe innan om han ville med så han ringer senare. Föresten så vann Alba med en fjuttig röst.. JAG tycker det blev lika för jag röstade ju faktiskt också! Hihi. Ikväll blir det lugnt är väldigt trött och har ont i huvudet fortfarande, men det är ju alla spänningarna som släppt.
Nu ska jag bara ta och platta håret och ta på mig lite andra kläder sen iväg! Oh, vet ni vad? Det är ingen skräckis film i kväll! Någon som vet om dom slutat med det redan? Det är ju gay veckan nu på kanal 5.

Kram på er, ha en fin kväll.. /MIRRE

Leonita & Egzona skriver:

aa om canada ;p haha..

2008-07-24 Kl: 19:16:09
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Leonita & Egzona skriver:

planer på att åka någon annastans då? :)



btw, har du ingen annanstans vi kan kommunicera lättare?`haha, jag kanske är jobbig om jag kommenterar hela tiden :p

2008-07-24 Kl: 19:33:16
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Anonym skriver:

På tal om gay - veckan, Mirre. Vad tycker du om den? är du en sån som vågar svara rakt på vad du tycker, eller är du som de flesta..?

2008-07-24 Kl: 19:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0