min morgon började med att malin kommer inklampandes i mitt rum "JAG HAR FÖRSOVIT MIG! kan du köra mig till skolan?" vafaaan.. jag har redan tröttnat på att köra, när de handlar om att gå upp kl 8 och köra min syster till skolan för hon inte brukar allvar och ställer sin klocka.. snäll som man är gick jag upp och körde henne till skolan, de blev en runda inom maxi också, handlade lite frukost och grejer till resan. väl hemma säger mamma.. "jag lovade ju dig att vi skulle kolla på zimmer dokumentären med dig nån gång.. kan det bli bättre? vi satt och åt en mysig frukost framför TH dokumentären.. drool!! nu sitter jag här ska snart iväg till jobbet, zimmer 483 spelas för full patte på dvdn.. fick ett sms av kenza i morse, 9 dagar kvar!!! vaaaaah.. det är snart.. kommer i håg när vi snackade om att de va 17 dagar kvar. de va fan inte länge sen, tiden har gått så sjuuukt snabbt.. och duuu kenza, jag tänkte på en grej i går hihi! om de där med maxi.. haha tell you later. nu är ja en aning sen och måste platta håret.. hugs! /mirre
image853
9 dagar kvar! ♥

Louise skriver:

Zimmer dokumentären så himla överlägsen! :D

2008-02-01 Kl: 18:49:51
URL: http://elinochlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0