körde precis malin till träningen först en runda till maxi för att inhandla torkade jordgubbar.. me laajk! sen raka vägen ända till bårslöv vid skolan.. sen hämtade jag alsen som fick åka öhm 10 meter haha nä men han skulle bara till sin pappa. känndes sjukt konstigt sen att köra själv.. pppf haha körkort så jälva skönt! körde en runda till carlsson för att skriva upp lite bilder på mig själv, erhm egotime där.. tänker inte berätta vad dom är till heller! *host* han såklart inte skriva ut dom förrens ja skulle köra från han igen.. mamma skulle ju ha bilen till träningen, så de får bli i morgon kanske! ooh.. då är de jobb också, suuuuug mig!! måste skärpa mig nu.. allt som ska handlas innan toronto måste jag ha fixat innan måndag.. inget jobb i helgen ÄNSÅLÄNGE iaf så då får ja fixa allt ! nu ska ja in i duschen sen slänga mig på soffan, mitt huvud lever sitt egna lila liv just nu.. kroppen hänger inte med på allt jag vill.. inte så konstigt så mycke jag har att göra nu! ^^ /mirre

image851
ibland är man ju bara tvungen?
bill kaulitz is pure perfection


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0