kom precis hem från köpenhamn med öhm.. ett par skinnhandskar! vad är de för fel på mig? haha jag hittade ingenting i köpenhamn, där SKA man hitta något. lite besviken på migsjälv jag som skulle hitta något snyggt till konserten och much music, har nån topp hemma som knappt är andvänd och relativt ny så.. den kanske man kan ha! i morgon kanske de blir malmö med aleks för lite shopping där, om man nu hittar något annars är de bara kul att gå där och snacka! ni kommer få höra mitt TH tjat nu fram till resan.. jag kan inte hjälpa de!! men så är de, om ni inte gillar de behöver ni inte läsa, som kenzas dumma kommentarer.. orka? haha.. just nu planeras allt med resan.. är såå oroliga över allting.. tom. om väskan ska komma bort! vad gör man dååå? shit då dör vi! i går umgicks jag med stoffe.. blev en promenad runt halva helsingborg haha!  nu blir de käk! min mage skriker.. bjuder på en bild på stoffe från i går hos mig xD /mirre

image848

Anna skriver:

det var på norska sidan. det var nån som hette sally som vann =)

2008-01-29 Kl: 21:01:09
URL: http://vaniljte.blogg.se
Tina skriver:

Nej för DÅ ska jag till Toronto och LA :(

2008-01-29 Kl: 21:25:46
URL: http://www.svans.blogg.se
Anna skriver:

svar: ja det var tråkigt :( men jaja, det kommer väl fler tävlignar ;)

2008-01-29 Kl: 23:21:59
URL: http://vaniljte.blogg.se
Nathalie skriver:

hehe jag tycker det är kul att du å kenza pratar så mkt om det :)

2008-02-03 Kl: 01:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0