morning evryone ♥ ska snart iväg till körskolan, måste skärpa mig! det ända ja tänker på är min och kenzas kanada tripp.. men konstigt? haha vi ska se Tokio Hotel på typ en meters avstånd.. kenza snackade med ett THfans i går som är från toronto som ska börja köa tidigt.. så vi får stå med henne! hon har även bokat hotell som vi ska gå till sen innan deras spelning för att sminka oss och sånt! helt perfekt.. efter körskolan ska jag jobba kvällen.. åh solen lyser så mysigt in här, funderar på att ta en promenad fast jag måste städa på mitt rum först.. suck! snart får man börja packa också till toronto så man 100 % inte glömmer något, det hade varit skandal att glömma typ plattången eller nått.. haha!
so long! /mirre

  
the Kaulitz twins, its PERFECTION!

Kenza skriver:

Gud vilka vackra bilder.. Inte så konstigt though..dom är ju så vackra att det inte är sant..

12 DAGAR KVAR!

2008-01-28 Kl: 22:28:32
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Anna skriver:

*svimmar av den första bilden*

2008-01-29 Kl: 16:43:47
URL: http://vaniljte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0