godmorgon! aleks gick nyss, de lila livet skulle träna.. lyllo henne som inte är sjuk. själv kan man ju inte för ja är mega förkyld och har så ont i mitt huvud, börjar nog få lite feber! suck.. nu händer de så mycke i veckan också.. allt måste typ vara klart innan kanada.. vill ha allt färdigt så man bara kan slappna av. sooooom de blåser här.. haha helt sjukt. jag och aleks skulle hyra film i går så hennes kille körde oss till bogats men sen kom vi på att de va ju inte där vi hade något hyrnamn och rabatt så fick vi ta oss upp till videomix.. i den blåsten, vi köpte tuggummi som hjälp på traven, hahaha!! helt sjuuukt.. våra tuggummi gick aldrig i sönder heller. föörresten så vann Tokio Hotel NRJ awards i gååår de Franska.. GRATTIS till er killar!! snaaart ses vi.. bara 13 dagar kvar.. iiiih! i morse va jag och aleks uppe med tuppen nästan, vi gick till maxi kl 9 och handlade frukost, de blev nutella ofc.. haha vad är de annars på mina mackor? och en manna frutti! min favorit.. tirre jobbade inte, vi som skulle överraska henne tror hon börjar 12.. buuhu! tuuur jag har, ja fick låna aleks jacka när vi ska till toronto, ja äger ingen varm jacka.. haha! får ta och köpa mig en snart.. filmen vi hyrde i går chapter 27 med lilo och jared leto va kass som faen.. trodde jared skulle va snygg i den, han va ett fetto!!! haha.. fyfan ingen vacker syn.. han som va så snygg innan!

massa kärlek till dig min vän ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0