dagen började med körlektion 11.2o hahaha, min körlärare asså.. helt sjuk! riktigt rooooolig är han, varje gång vi ses säger han "maria porce" (vet inte hur de stavas) vad faen betyder de? han säger att det är från en film och att han tänker på de varje gång vi ska köra , erhm.. haha! sen träffade jag tirre istan för en shopping runda, det blev lite iaf.. en vit "koftjacka" från carlings, en svart tunn jacka, en svart stor tröja, linne från gina och ett par stövletter eller boots.. ähe nått av de, svarta från björn borg.. funderar på att ha dom på konserten istället för pumps.. det är ju inte varmt i toronto så här års tyvärr ! iiiiiih vad vi längtar jag och Kenza, vi kan inte fatta att vi ska åka om 17 dagar.. nästan två veckor!!! det kommer bli dom bästa dagarna i mitt liv.. vår "flygoutfit" tröjorna vi ska ha på oss, förmodar att ni läst Kenzas blogg, dom ska ja antagligen hämta i morron! där ska vi springa runder på flygplatsen med våra snygga th-tröjor och min ipod högtalare och pumpa th musik för full patte.. åh på tal om flygplatser så mellanlandar vi i frankfurt och efter Kenzas fina berättelse är ja en aning orolig över hur vi ska hitta flyget till toronto.. hahaha, två yra hönor på en fete flygplats.. ajaj, kan inte bli bättre! snaaaaaart lyfter vi!! i morgon måste jag fixa till presenten och försöka hitta en bra kamera. nu kallar min härliga dubbelsäng.. /M ♥

image824
Tom und Bill Kaulitz

Kenza skriver:

haha, it's getting worse... flygplatsen i paris är tydligen lika hemsk, hahaha. fyfan.. nä men inget kan förstöra det här, vi ska dit om vi så måste springa dit!

2008-01-24 Kl: 00:07:49
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0