snart kallar bingen, måste upp i någorlunda tid i morgon.. egentligen har jag ingen tid att passa men jag kan inte ligga och dra halva dagen! usch sitter och kollar mina nagnar nu, dom är inte för snygga asså, johanna? vart är du när man behöver dig? haha.. träningen idag gick bra, trots vi inte tränade så jäätte mycke men så fort ja och tirre är i gång kommer vi på steg heeela tiden.. kom på lite i början som vi ändrade till idag. mycke bättre! faen jag är fortfarande förkyld.. jätte jobbigt, trodde jag va frisk och börja träna liite för tidigt tror jag.. de går över snart i hope. i morgon ska jag och tirre träna ki-yoga på friskis, hoppas det är kul och bra så man kan fortsätta gå på de.. vi ska även börja på boxen igen, gick innan men vet inte vad som hände riktigt vi bara slutade.. fick handskar och allt haha! satt precis och sappade igenom kanalerna och såg jerry springer.. finns det nån annan talkshow som är mer uppgjord än den? jag får nästan rysningar så dåligt det är.. sitter och skrattar när de ska vara "seriöst" kasta de programet nån stans, suger balle! tillbaka till dansen.. är sjukt trött på att vi ska behöva ta oss till alla tävlingar själv, att de inte bara går buss? störigt som in i helvete.. ursäkta svenskan men som peter sa så är de bara vi som gör något åt de ingen annan.. dansskolan ställer inte upp så jävla mycke som alla tror!! suck.. carro, ha ett fint år! saknar dig redan.. godnatt /M

image776


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0