satt i går och kollade på grammisgalan med mamma.. gissa vem som syntes i rutan? LASSE STEFANS!! kan man må sämre? började faktiskt må lite illa.. stackars dom, dom kan verkligen inte ha många fans. eew! precis haft körlektion, alldeles för tidigt somnade inte förrens halv 3 i natt pga att ja inte är trött alls, hade kunnat springa fem varv runt huset.. nog för att jag varit sjuk och inte kunnat träna och bli trött? något måste man ju göra för att bli trött.. ikväll är de träning iaf med tirre och elin. riktigt länge sen sist, dansen börjar också nu på måndag! längtat hela jävla vintern efter de. och kolla ut.. vafan är det för väder? hatar sverige! kukeeen sikket väder man vill inte ens titta ut och ja ska ändå ut idag.. två gånger! aaaah vill inte detta. länt att vädret gör en sur? buhu! den ända medicinen mot detta är musik och mtv suger fett mycke just nu så de får bli lite rammstein! x) och som ni ser har min blogg blivit en aning besatt, tänker inte göra något åt de, antagligen sjunker mina läsare till minst hälften och min besatthet dubblas.. på tal om de så kollade vi tåg i går i tyskland eftersom allt blev ändrat nu måste vi ta oss från dortmund till düsseldorf och vi vet inte riktigt hur än, tåg och så går men allt är på tyska så man fattar ju inte ett skit.. sabbe? är du där att översätta? jag är förvirrad över allt.. men de går säkert bra! i dag skulle jag träffa sophie men vet inte hur de blir med de eftersom ja ska på intervju och massa. i morron är de dags att säga hejdå till carro vi ska på middag hos henne och på lördag ska vi ha myspys så två dagar får vi på oss iaf.. kommer sakna dig extremt, du ska ända till milano.. en jäkla tur att flygplanet är uppfunnet! vaa? haha.. jag yrar har sovit alldeles föör lite.. godnatt! /M♥

image751
schrei

Maria skriver:

:O Klagar du på Lasse stefanz? Kom hit så ska jag ge dig vad du tål! thihi

2008-01-10 Kl: 17:46:59
URL: http://dennamajzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0