schreeeeeeei

Sitter här helt död vid datan, har precis vatt på dansen.. Fast att ja känner mig så himla omotiverad någon som vet nått receptfritt mot omotivation inom dansen? erhm.. Nä men vi shoppade inte så jätte mycke på nova idag alla butiker är mindre än alla här i helsingborg, fast dom har topshop ! Därför vi åkte dit hihi.. Hittade dock ingenting. De va ju synd men bra för min plånbok, det ända jag kom hem med var ett armband från glitter 99.50:- Jag fick INTE nån stämpel, haha jätte löjligt "man måste handla för över 100:-" herregud! Sen blev de en olja till nagelbanden som verkligen behövs, det är något man alltid ska ha med sig i väskan. En mascara också, för min andra försvann någon stans i lördags innan festen och den va nästan helt ny! Thats life.

Hemma hos pappa är allt bra, förrutom och ett stort sådant.. Jag skulle flytta runder bilarna på uppfarten så att allt va i ordning tills i morgon bitti när alla (utom pappa, han är sjukis) ska iväg till jobbet, då när ja ska flytta på volvon (en gammal jävel) Så får jag inte i  backen utan ettans växel och kör rakt in i porten så hela bara pressas bak.. BRA där Mirre!! de blev iallafall inga sura miner som tur va, så jag kom undan helskinnad..

61805-119761805-1195


sarah skriver:

Haaha, du är såå duktig! ;)

2008-02-26 Kl: 16:57:03
URL: http://sarahlu.blogg.se
Camilla skriver:

:) härliga bilder. Borde åka till Nova lite oftare, ...

2008-02-27 Kl: 14:04:40
URL: http://xccc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0