Much Music !! (11/2-08)

much music va mer an underbart, narmare kommer man fan inte killarna.. helt sjukt!! vi skrev i gar att "narmare an sa har kmr man inte" men detta va verkligen en cloose up!! jag har en bild pa BILL dock suddig men den visar hur narma vi va dom.. extremt narma.. lovar att lagga upp den sen!!
hela showen borjade med massa videos (inte pa tokio hotel) sen kom killarna in.. OMG! nar ja sag BILLS haaaar.. sa jakla fin ar han.. det borjade med en intervju med tvillingarna daar nagra fragor stalldes och dom svarade pa tyska sa dom hade en tolk dar, vafan dom kan ju engelska dom som har kampat och allt!! efter de borjade dom med ready set go sen blev de en paus, da va de "off camera" sa man sag killarna helt lugna och vanliga, sa SJUKT overkligt!! efter pausen borja dom spela break away oooooooh bill kollade in i kameran under en hel refrang i break away, (ni tror kanske inte mig men vi har de pa film) ooooh han log och tittade mig rakt in i ogonen..

nar showen var slut och killarna gick ut sa gav georg mig och kenza varsitt plektrum och blinkade till oss.. (SHIT!!!!) forresten sa innan allting borjade stod vi och kolla in pa deras sound check genom fonstret da sag gustav oss och bara log jate mycke och vinkade, tom log ocksa.. vi visade var sverige flagga till dom!

nar dom upptradde stod vi max 50 cm i fran dom, dom som jobbade dar flyttade tunder oss for allting skulle se bra ut, da flyttade hon ner oss rakt framfor bill..JAG STOD 10 CM IFRAN BILL!! unbilivable.. och han bara tittade pa mig och log, oooooooh min gud!! detta ar inte sant. kan inte forklara kanslan.. man ar lycklig samtidigt som olycklig pa nagot satt.. jatte svart att forklara!

nar allting va slut och vi gick for att hamta vara jackor och sen gick vi ut, gissa vad vi fick reda pa daa? en kille som sa "okey girls this is what we are going to do, line up so the guys can come and write autographs" vi bara tittade pa varandra och skreeeeek!! killarna kom en och en i rad och signerade till oss, forst tom, gustav, georg sen BILL!! det anda vi kunde klamma fram till killarna va "heeey we came all the way from sweden" och BILL bara "ahaa" och gustav bara "yeah we know" och bara log mot oss.. gustav kom i hag oss , hihi vi satt ju dar med var snygga sverige flagga och vifta med den hela tiden.. vi blev nog filmade nagra ganger ocksa, showen ligger antagligen pa youtube och pa much musics hemsida! min kropp ar fylld med ett stort lyckorus som inte vill forsvinna.. jag ar sa himla lycklig!! detta ar dom basta dagarna i mitt liv.. vi fick deras autografer, georgs plektrum, vi tog i gustavs hand och BILL sjong rakt in i mitt hjarta.. hans ogon bara glittrade nar han kollade pa mig! nu har jag antligen forstatt att vi sett dom, de e skit svart att forsta! jag ar den lyckligaste manniskan pa jorden!!

efter vi fatt vara autografer sa gick vi direkt utanfor parkeringen och vantade pa att dom skulle kora i vag, och BILL vevade ner runtan och sa heey och bara log sa sott som han brukar gora.. ni THfans vet.. och alla hans moves pa scenen.. allt ar precis som man sett pa dvderna och datan. otroligt att jag sett detta i verkligheten.. OMG!! nar dom skrev autograferna va dom sa narma att ja kannde hans jacka mot min.. faaaaan tank jag va nan centimeter fran han.. det finns sa mycke att skriva, men det at sa svart att forklara hur man kanner!! kommer aldrig glomma nar bill strackte ut sin hand mot min.. faaaaan ja kunde nastan nudda hans.. och sa va det under dont jump i gar pa konserten. bara ge han till mig?! det ar natt stort fel pa den manniskan, LONT att vara sa javla sexig!!!! okej.. nu maste ja vara serios.. ah efter dom kort i vag gick ja och kenza bara runt i toronto helt ensamna och lyckliga men olyckliga pa samma gang! vi bara gick och njot.. sant har kmr aldrig mer handa.. aldrig!! fan, jag mar mega daligt, nu forstar jag hur andra fans menar med att dom mar daligt nar dom traffat dom.. man gor de!! nu ar jag enu mer besatt!

FATTA ATT BILL KOLLADE MIG RAKT IN I OGONEN, LAAAANGE!! JAG TROR KNAPPT ATT DET AR SANT..

jag filmade bada latarna dom upptradde med och lite annat nar dom gick till fansen utanfor och vinkade, da sag jag bara BILLS stora har, dar fick jag en mega konstig kansla i magen.. HAN AR VERKLIGEN HAR!! ungefar sa.. helt sjukt! som alla skrek, det var precis som man sett de pa tv!!

vi hors i morgon! da blir de shopping pa the mall har i hamilton!! om ja kommer kunna sova.. kommer tanka pa konserten och much music hela natten!! jag hade kunnat sitta har och skriva i flera timmar om hur underbart allting har varit!! och tack till alla som ar glada for min skull, trodde faktiskt ni skulle skicka massa hat komentarer osv..

nu maste vi nanna!! lang dag i morgon med flygresan hem till sverige igen!! FAN jag vill inte hem..
jag lovar att lagga in bilder sa fort ja kommer hem, nagra filmer ocksa sa klart!! kenza har en bild fran i kvall pa tom och BILL i bakrunden.. 

massa godnatt kramar /mirre :D

Maria Vuitton skriver:

Vad tycker du om horor?

2008-02-12 Kl: 05:34:54
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Amanda skriver:

Det här är typ fjärde gången jag kommenterar tror jag, haha.
Men iaf, jag är fortfarande så OTROLIGT J*VLA AVUNDSJUK, så jag vet inte vad.
Men samtidigt är jag glad för eran skull även fats jag inte känner er :P

GO SWEDEN! :D

2008-02-12 Kl: 08:41:20
URL: http://Mandans.blogg.se
Anonym skriver:

nääe, vad underbart att läsa om eran upplevelse! det känns som om jag var där med er, för jag blir så glad av att ni är så glada :D jag hoppas att jag också får uppleva nått sånt, älskar ju tokio hotel!!

2008-02-12 Kl: 09:11:20
URL: http://aaliiyah.blogg.se
Nathalie skriver:

haha man blir lätt avundsjuk på er ! fast självklart är man glad för eran skull =)

2008-02-12 Kl: 09:20:06
Helena skriver:

http://youtube.com/watch?v=ylb9m8Um-eI ...här är ni med!

2008-02-12 Kl: 09:53:54
Anonym skriver:

hehe coolt att man ser sverigeflaggan :D

2008-02-12 Kl: 10:51:54
Jessica skriver:

Whuaaah gud va roligt!! :D åh jag änskar verkligen att jag också var där :/

2008-02-12 Kl: 11:27:01
URL: http://jessssiica.blogg.se
maria skriver:

http://youtube.com/watch?v=eOkIqPKU6ik
här är någon som filmar precis bakom er. man ser hur han tittar på er under hela refrängen :D

2008-02-12 Kl: 12:41:28
Katta skriver:

ÅH FYFAN VAD UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan jag e så avis på dig mirre hehe. Men du skulle ju tagit med Bill hem till Sverige o sen ringt mig haha! Nej men helt seriöst, jag är avis på er. Men ändå grymt glad för er skull! Man såg ju er med Sverige flaggan! Grymt som fan! Iallafall! tack för att både du o kenza skrev i eran blogg om era underbara dagar!! =)

2008-02-12 Kl: 15:03:33
Emina skriver:

hihi asså fan vad kul!!!
så nu har ni haft er lilla chans med killarna :P
inte för att jag tror att dom skulle satsa på några fans som förföljt dom enda ifrån sverige men ändå!!
fy vad kul!!
10 cm det är ju verkligen otroligt!!

2008-02-12 Kl: 15:04:51
Helle skriver:

hahaha asså jag ska inte säga att jag gråter xD men jag har nog aldrig varit så här glad för någon annan förut. Ändå är vi inte så nära vänner ändå.. men gud vad kul för er! jag kan inte ens föreställa mig.
OCH DU! vi måååste träffas när du är hemma igen! jag bara måste få höra allt i detalj och se ALLA videor och alla bilder xD Sån himla tur ni har!
Haha jag sitter här och skakar.. era berättelser är ju helt sjuka. Ha det nu så trevligt resten av resan :) pussar

2008-02-12 Kl: 15:17:49
rosanna skriver:

shit va kul, är superavundsjuk :/ men jätteglad för er ;)

2008-02-12 Kl: 15:25:49
URL: http://rem.blogg.se
Anna skriver:

måste säga att jag är så avundsjuk så jag vet inte vad. allvarligt, jag ligger ju och gråter varannan minut typ. men kul verkade det ju vara iaf.
GAAH har värsta klumpen i magen. ville också vara där juuu!! =P

2008-02-12 Kl: 15:31:11
Tina skriver:

aaaw så gullig du e :)

2008-02-12 Kl: 15:59:15
URL: http://www.svans.blogg.se
Sara (hikari) skriver:

Åhw gud vad underbart detta låter ! Jag är så himmla glad för dig (L)Verkligne perfekt ! ^^ Hoppas allt med hemresan och sånt går bra med !

2008-02-12 Kl: 16:10:46
Caroline skriver:

gumman, du verkar ha fått din dröm äntligen i uppfyllelse :D är verkligen jätte glad för din skull, du förtjänar det! älskar diiiig

2008-02-12 Kl: 16:32:08
URL: http://caroliiinee.blogg.se
therese skriver:

fyfan vad jag är avundjsuk.. har inte ens lust att vara glad för er skull.. hahaha (a) men fortsatt trevlig resa! :)

2008-02-12 Kl: 16:39:25
angelica @thf skriver:

åhhhh my god sluta jag blir sååå avundsjuk!!! hahaha nej förlåt jag skoja (a)
jätteglad för eran skull också =) gud jag hade gjort vad som helst för att vara där också, åhh haha jag vet inte vad jag ska säga ;p
men ni verkar ha haft en galet obeskrivligt underbaaaaaaaaaar liten resa!
hoppas på massa bilder och videos sen (a)

2008-02-12 Kl: 16:44:54
Jenny skriver:

är det du och kenza som viftar med den svnska flaggan..? xD

http://www.youtube.com/watch?v=e7q3bMVYr4g

2008-02-12 Kl: 16:49:33
URL: http://jennyhelle.blogg.se
Felicia skriver:

oh måste bara säga att jag är grymt avundsjuk, men ändå glad för er skull :D

2008-02-12 Kl: 17:16:49
Linnea skriver:

Det måste verkligen har varit underbart! Jag är riiiktigt avundsjuk ;P

2008-02-12 Kl: 18:22:27
URL: http://liinneaa.tjejsajten.se
Suss skriver:

"..och BILL sjong rakt in i mitt hjarta.."
Måste ju bara den gulligaste meningen jag hört på länge :)

2008-02-12 Kl: 19:14:45
URL: http://queensuss.blogg.se
Paula skriver:

din och kenzas glädje smittar verkligen av sig:D sitter här och ler åt det ni skrivit:)

2008-02-12 Kl: 19:22:21
Josefine skriver:

Åh, gud vad jag är avundsjuk! Herregud.

2008-02-13 Kl: 10:26:46
URL: http://bloggfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0