Jung und nicht mehr jugendfrei

Äntligen har jag städat hela mitt rum, nu är de som nytt igen! Det ända jobbiga med att städa mitt rum är att min säng står intill väggen och det är en 1,80 cm bred säng så när ja ska bädda den får ja krypa runder i hela sängen för att få de rätt.. Usch som de regnar och blåser här, det ända jag ser när ja tittar ut ur fönstret är regn!! Näääe jag vill ha sommar nu, längtar oändligt efter Thailand nu, första "längt känslan" till resan som bär av i juni, mega långt tid kvar, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! tror inte jag hinner blogga mer innan bion, de får bli efter på kvällen eller i morgon!

Har precis tryckt i mig två GODA nutella mackor och tropisk juice.. Det är inte bra, jag tränar inte som jag ska! Jag rör förfan inte på mig.. Kommer bli en fet data nörd om jag inte tar mig i kragen snart och beger mig till gymmet! Tråkigt att träna själv bara och Tirre som jobbar i dag, annars hade de varit perfekt en sån här blåsig dag. Snart ska jag börja fixa till mig lite, vi ska ju på bio ikväll! som jag tjatat om detta bio besök, men jag kan inte få nog av hipp hipp gänget! Dom är för härliga hela högen. Förresten så var ansiktstbehandlingen de skönaste på länge, man kännde sig som en prinsessa efteråt, helt mjuk i huden. Hon sminkade mig efteråt också med I.D makeup.. ooh medans ansiktsmasken "verkade" masserade hon mina händer, det finns inget bättre än att bli ompysslad så!

I morgon blir de party på hög nivå! Längtat som bara den efter denna helgen.. Jag har knappt hunnit tänka ordentligt och förbereda mig, men de blir väl bra ändå! jag har haft fullt upp med Kanada resan så min hjärna har inte fungerat riktigt förrens nu. Och på tal om ingenting så har vi fått nya träningsställ på dansen, super snygga kommer dom bli! precis sånna vi tjatat om! ska beställas på måndag. iiiih.. när är de tävling? förrutom den i falun och den som är den typ 5 april? det är SM som är nästa, usch så lite tävlingar det har anordnats denna terminen, men det är alltid så på våren.. Hösten är fullspäckad med tävlingar i hela Sverige! SM är inte förrens i juni, det känns som om juni månad kommer bli kaos, jag ska hinna med jätte mycke tydligen.. haha! De går säkert bra!

Kisses! / MIRRE image1114

Peter skriver:

kläderna hur vet man hur dem ser ut (:?

2008-02-22 Kl: 18:48:43
URL: http://kjarsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0