Hemma i äckel sverige

nu sitter vi här i sthlm hos kenza, ska snart käka pizza! vi blev av med vårt bagage, helt otroligt.. AAH! fattar inte .. vårt plan va försenat från toronto pga en jävla snöstorm.. så de va så de försvann antagligen är de i paris nu.. buuuhuu.. haha.. men vi är lyckliga ändå, vi satt och sa att de spelar ingen roll om vårt bagabge försvinner på vägen hem för då har vi redan sett tokio hotel och såå så de spelade inte nån roll, men vi menade ju såklart inte riktigt såååå.. faaasiken ! men dom kommer iallafall om nån dag..

i morgon lägger jag in mina bilder och videos på datan, så ni får se dom då. som tur va så la vi ner våra autografer och georgs plektrum i vårt handbagage.. jag hade blivit så sur på mig själv annars.. men jag saknar min väska mitt liv är där i, nu har jag bara mina resekläder, som tur är så ska jag hem i morron så jag får lite nya kläder.

detta MÅSTE göras om!! om och om igen.. det bästa jag gjort i hela mitt liv.. kan inte bli bättre att se TOKIO HOTEL på så närma håll! vi va som sagt en decimeter från dom och när dom signerade så va vi nårra centimeter i från, jag kännde bills doft förfaaaan.. helt otroligt!!

saknar dig tirre!! helt otroligt hur man kan sakna en människa så mycke!! mamsen också ♥
nu ska vi käka.. hörs senare ikväll eller i morron! /mirre :D

image899
HAHAHAHAHA!! jag och kenza va sa jäkla rädda för att de va snöstorm i toronto ju.. så vi skrev på vår hand innan vi åkte "If i die i want tokio hotel (a band) to be at my funeral!" vi va ju tvugna att skriva "a band" annars hade dom väl tagit ett fett hotell på begravningen från tokyo!! haha :p

Amanda skriver:

Några cm,Omg ! ;O
Hoppas ni hade kul :)

2008-02-13 Kl: 21:13:41
Tina skriver:

haha lukta han gott?

2008-02-13 Kl: 21:21:36
URL: http://www.svans.blogg.se
Fridah skriver:

HAHA va söta ni är :)

2008-02-13 Kl: 22:29:09
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Helle skriver:

haha så härliga ni e xD
längtar tills imorgon! :D
ha det så bra och hoppas resan hem inte blir alldeles för långtråkig.. i så fall kan du alltid ringa eller smsa mig ;)
puss!

2008-02-13 Kl: 22:35:35
Rebeccey skriver:

Hahha, faan vad härliga ni är ! :D Dom hade nog kommig på begravningen tror jag ;D Det var ju liksom för dom som ni flög ;P haha :D

2008-02-14 Kl: 20:20:56
Sara skriver:

Naaw ni är för goa !

2008-02-14 Kl: 22:45:06
Dena skriver:

hahaha vad goa ni är!

2008-02-15 Kl: 15:14:29
URL: http://denahoo.blogg.se
Nathalie skriver:

hahahah sköna xd

2008-02-16 Kl: 15:25:40
URL: http://naatta.blogg.se
Z a n n a n a s skriver:

hahahaha, faan va roliga ni är

2008-02-17 Kl: 12:14:29
URL: http://zannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0