HALLO!!

idag är ja suuuuper glad! jag va precis i stan och bokade tid till min tatuering, tirre som också ska tatuera sig väntar lite med bokningen, hon är inte riktigt säker än! ska göra de om ca 2 veckor.. är redan nervös! haha. snart ska ja bege mig till sömmerskan för att hämta upp min outfit till maskeraden sen på ansiktsbehandling.. :) jag tänker inte säga vad ja ska va på maskeraden de får bli en överraskning! kommer ju självklart lägga upp bilder efter festen!

igår blev de inget party, de blev bio med tirre och gajic istället, tuuuur att vi inte gick ut och festa, INGEN va ute! det är ju förfan helt dött här, efter bion skulle vi hämta min syrra som kom med tåget från k-stad då gick vi och hälsade på tirres pojkvän som va på crom, fyfaaaaan så dött, haha hur fan kan dom ens gå dit, där va kanske 5 personer inne som satt och drack öl och spelade kort! kan de bli tråkigare? haha.. vi hade iallafall mysigt på bion, vi såg ps. i love you med hillary swank den va jätte bra, sorlig film men underbar!

idag fick jag hem zimmer 483 och schrei CDn från CDON.com.. jag beställde dom i går och dom kommer hem redan så fort, blev super glad så jag tog ner zimmer skivan direkt i min mini bil, körde och mötte tirre.. vi körde till espresso house och åt en mycket försenad frukost, de blev scones och chai latte till mig och tirre tog en vanilla latte! uuuuusch ja tycker så synd om tirre som måste plugga på sin engelska! jag sitter här hos henne nu och hon sitter bakom mig och kämpar.. jag lovar jag känner sympati! vet hur det är. awww.. hon säger att hon snart börjar gråta, sitter bakom mig och bara klagar.. hihi så jobbigt skolskitet är!


ida: terese, kolla blomman!!!!
(tirre svarar inte)
ida: KOLLA dååå!!
tirre: JAAAA, skitsnygg!!

(ida är tirres lillasyster som är 4 år)
fan de lät inte så kul nu, men de va roligt! haha!

KRAMAR! /mirre ♥

Lise. skriver:

vad heter Tirres pojkvän? :)

2008-02-21 Kl: 21:49:17
Malin skriver:

Var ansiktsbehandlingen på electa bra? Jag har ett presentkort som ligger och väntar..

2008-02-22 Kl: 00:04:25
URL: http://walin.blogg.se
Amanda skriver:

åh jag älskar deras scones!!

2008-02-22 Kl: 00:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0