Hallo meine lieblings

USCH säger jag bara min morgon.. Haha! Jag vaknade halv 7 i morse av att min pappas käärring Sanna satte sig i köket och ringde ner till Thailand (till hennes familj) hon börjar snacka thai RIKTIGT högt.. Så säger jag "snälla stäng min dörr" så stänger hon den bara så den är på glänt, det hörs fortfarande så jag fick gå upp och stänga sen till slut somnade jag om MEN då väcker pappa mig kl 8 genom att larma med disken i köket, precis utanför mitt rum och då är min dörr öppen igen undra hur .. Gaaarh! Sen vaknade jag igen kl 11.. Lite bättre där med tiden, då slår jag på tvn och gissa vad som börjar direkt "last holiday" som jag velat se ända sen den kom ut men har aldrig hyrt den.. Efter filmen blev de en rejäl frukost så nu kommer ja stå mig ända till ikväll.. Då ska ja och Tirre till väla för att inhandla en present till Carro som har middag i morron sen utgång.. Tänkte att jag ska hinna kolla tält också till mig och Sarah, vår lilla tripp till Dortmund för att se TH. Haha snacka om att vi hade ett seriöst samtal i gårnatt på msn, vi skulle prata om vad vi skulle ha med oss, fick ju med lite på listan men långt ifrån allt.. Kolla konversationen nedan.. :p Nu ska ja ta och hoppa in i duschen.. Hörs senare.

Hugs /MIRRE 61805-1251

61805-1347

Anjelica Of Sweden skriver:

Jo tack för utom min nackspärr så är det ju fint väder och jag slutar snart jobba så man ska väl inte klaga.
Själv då?

2008-02-28 Kl: 15:29:15
URL: http://www.angelicavandell.blogg.se
Miroma skriver:

Klart att jag kan skickade den..saken är den att jag inte har hört den än..och jag valde TH eftersom jag aldrig lyssnat på deras låtar..och du verkar ju älska de =) då måste de vara bra..duppgiften ska lämnas in ..ja om en o enhalv månad hahahah..så jag hinner översätta =)
Ha det jätte bra!

2008-02-28 Kl: 16:08:54
URL: http://miroma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0