haalloo!

Ännu en dag hos pappa med han hemma, man får ju ta vara på den tiden när han väl är hemma.. Idag blir de förhoppningsvis träning. Måste bara hem om och hämta lite grejer som ipoden och vattenflaska, kan inte leva utan min ipod jag har saknat den nu när jag varit hos pappa! Haha.. Ska nog till mormor också, skulle egentligen dit i går hon skulle bjuda mig på brylépudding men jag glömmde bort de helt så får komma förbi en sväng idag innan jag kör hem. Och duuu Tirre vi måste se "Im ledgend" snart, annars glömmer vi bort de! Eller så försöker du undvika de för du inte vill se den. Haha. :p Förresten, för er som inte vet har fått nårra frågor på de så JA, det är jag som är "kenza's Mirre" Nu vill jag göra någonting men här i denna hålan finns inte mycke liv.. Funderar på att sätta på hipphipp och lägga mig och vila innan träningen men NEJ! Jag vill engagera mig i något roligt känner mig helt slö av att göra ingenting.. Tråkigt som bara den. Jag längtar som en galning till jag och Sarah ska till Dortmund (mindre än en månad kvar) Och för er som missat så kolla kategorin "Tokio Hotel Live" i vänstra sidan där är massor från min och Kenzas Kanada resa! Nääe, nu ska jag göra något vettigt. host!

Hugs /MIRRE 61805-1252


Kenza skriver:

haha ja du är min Mirre!!

2008-02-27 Kl: 12:58:03
URL: http://KENZAS.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0