Guten morgen!

Har precis slängt i mig lite frukost med papsen som är hemma och är sjuk! De blev scramble eggs, mackor, juice och thé, muums.. Jag ska snart i väg och hämta mormor som ville åka och handla lite, det regnar och blåser som bara den ute så hon vågade inte ta sig ut.. hihi! Idag blir de väl träning igen med Tirre om min jädrans mensverk slutar snart, hatar de! Annars blir de att stanna hemma, blir nog här hos pappa en natt till.

Förresten så nagelbandscremen jag köpte i går funkar riktigt bra, det är en creme från mavala 95:- Verkligen värd att köpa. Det är redan skillnad och jag har bara andvänd det en gång. Usch, jag har träningsverk i hela kroppen från i går, trotts att jagh inte gjorde så jätte mycke.. Konstigt när de va nästan en månad sen vi tränade sist.. oooh, tack i gen till Babbi som fixade två animationer på Bill över "senaste" inläggen.. Det blev super snyggt right? Och Sara, i hope we will continued today!? Nu ska ja köra och hämta mormor.. hörs snart igen! Är på riktigt bra blogghumör idag!! FÖRRESTEN så har jag lite bilder som jag inte lagt upp än från Much Music med Tokio Hotel, får ta och lägga upp dom blir nog senare idag!

Hugs /MIRRE image1230

Amanda skriver:

Hoppas du får en fin dag. :)

2008-02-26 Kl: 12:28:08
URL: http://scar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0