guten afternooon!

hann inte blogga i morse, jag vaknade vid 2 så de va bara att sticka till väla direkt för att hämta up xtinas nya live dvd! im sooo happy! de blev även tokio hotels live dvd "schrei" :D mwaah! den ska knarkas i kväll om de inte blir utgång till tivvan med johanna och tirre.. får se! oooooh de pumpades tokio hotels zimmer 843 live i bilen som faen! jag får aldrig nog.. och alla mina vänner får stå ut jag bryr mig inte ett skit! hahaha!
igår blev de en runda på stan vi va på steak och hängde as tråååkigt.. vi skulle in till tivvan men de blev inte så när vi såg kön, fyfan och stå där! äckligt ju.. de va till och med kö in till steak de e pinsamt. haha! nu sitter jag här ska snart hoppa in i duschen. tror faktiskt de blir utgång, de va ett bra tag sen, nästa helg är de min maskerad! och ja fyller snart 20 härregud.. kan inte fatta de, haha 20? okej nu vill ja inte bli äldre.. det räcker! :p

ikväll har jag lovat att va taxi till min syrra och mamma båda ska iväg på nått partaj och själv sitter man här och inte har en aning om vad man ska göra.. jag är för seg för att gå ut egentligen.. vill bara sitta hemma och mysa framför datorn, min bästa vän! haha.. skulle även kolla på andra avenyn men de blev inte så i går, alla sov och jag vill ha de så jag hör vad dom säger.. så de får bli 6 avsnitt i rad i morron! med ostbrickan i högsta hugg!! älskar söndagar

malin, min syster.. du är min bästa vän! jag älskar dig överallt annat.. det finns ingen som är som du! du förstår mig fullt ut och finns alltid där.. vi ska alltid hålla i hop, utan dig är jag ingenting!

ha en underbar lördagskväll! /mirre

mina autografer, våra biljetter till konserten och vår snygga flagga!

Malin skriver:

vääldigt avundjsuk på dig som har sett th live! ;P Bor du i helsingborg? älskar den staden!

2008-02-16 Kl: 19:57:23
URL: http://maaaliiinn.blogg.se
Kenza skriver:

:')

2008-02-17 Kl: 13:39:33
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0