godmorgon!!!

FAN allting ar over nuuu.. vi kommer aldrig mer traffa killarna sa igen! kanns skit konstigt.. man mar fan skit!!! nu forstar jag alla som sager att dom mar doligt efter att dom traffat dom! man gor fan de.. FANFANFAN!! kommer aldrig glomma detta, dom basta tva dagarna i mitt liv.. allt var underbart! bara att bill tittade mig in i ogonen, han la marke till mig, det gjorde mig sa varm i kroppen, men nu mar man bara daligt for man vet att de inte kommer handa igen! sa ar de, man far leva pa detta lange nu..

nu ska ja och kenza snart aka till the mall! om vi nu kan fokusera pa att shoppa lite, man kan ju inte aka enda till amerika utan att shoppa lixom! fan fan fan.. va jobbigt det ar.. kan itne sluta tanka pa bills blickar till mig! oooooh.. va jobbigt!! kan han inte bara va min?

nu nar ja kommer hem maste ja fokusera pa min fest, jag har varit helt off nu den senaste tiden, har saker glommt att bjuda nagon ocksa.. sa sag till! jag kanner mig helt dum for de, men jag har varit helt uppspelt dom senaste dagarna och innan resan, det ar darfor! sa forlat!!

so long!! /mirre

Anonym skriver:

OMG!!! , jag är så avensjuk på dej att du anar inte! .. sitter här & grinar som ett litet barn! , once in a life time att man får vara så nära dom som ni var under en konsert.. jag föstår att du inte kan tänka på nått annat än dom, dom han "det" åh gud, nee nu ska jag skärpa upp mej.. *jagavgudardej* .. ciao bella (;

2008-02-12 Kl: 19:05:03
aleksandra skriver:

hej babe!! såg dig på youtube :D kollade på much music ..fan vad roligt för dig hjärtat! loveu.

2008-02-12 Kl: 22:30:06
Maya skriver:

jag såg också dej & Kenza på youtube, en maaassssaaa klipp på er :D.. kan du inte lägga upp bilderna & videosarna som du tog ?.. skulle vara jätte snällt, SWEDEN SAKNAR DEJ

2008-02-13 Kl: 17:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0