für immer

idag har varit en väldigt fullspäckad dag, jag har inte hunnit blogga så värst mycke, jag vaknade runt 12 tiden.. mega skönt att sova så länge! upp och käkade frukost sen iväg till willys för att inhandla lite grejs till festen på lördag.. jag vet fortfarande inte hur många som kommer på festen, har varit helt oaktiv med de, kanske på tiden att kolla upp de nu.. haha! vi har också ringt och beställt tårta till festen, äntligen! hoppas allt blir som planerat! på lördag kommer sarah hit från katrineholm (hon jag ska åka med till dortmund och se Tokio Hotel) vi hinner inte göra så värst mycke mer än att ja hämtar upp henne i stan sen åker vi hem till mig och börjar fixa till oss till festen..

ohh idag när ja sprang förbi tretton (skulle in på buttericks) så fick jag syn på en adidas tröja svart med vita ränder och dragkedja.. maaaaa en sån jag velat ha i år och dar.. så de va bara att gå in och köpa den! snacka om impuls men jag ville ju ha den, så den kommer användas! stackars molle som satt i bilen helt ensam medans jag shoppade loss haha! uuuuusch jag har ingenting att göra just nu, ingenting att skriva heller, iaf inget vettigt! tänker ta och sätta i mig två nutella mackor TILL! vi måste snart börja träna, speciellt på vår discodans! känns som om vi aldrig kommer komma igång med de! tänkte att ja bjuder på en bild på BILL! bara för att han är så perfekt!

kärlek till min mamma Cina http://camama.blogg.se/ du är allt! älskar dig nu och föralltid

hugs! /MIRRE ♥

61805-1083

Malin och Carin skriver:

Bill

2008-02-21 Kl: 21:21:48
URL: http://jaochnej.blogg.se
angelica skriver:

den här bilden är så otroligt vacker.

2008-02-22 Kl: 13:23:30
jennifer skriver:

fan vilken fin bild. han är verkligen perfekt.

2008-02-23 Kl: 16:16:09
URL: http://jenniferjonsson.blogg.se
Sazza skriver:

Jag försöker hitta någon som delar detta passionerade intresset som Tokio Hotel, Bill... Tänkte fråga om du har lust att byta msn, kanske kan bygga en ny bekantskap? Någon som har så här mycket kunskap om gruppen, som delar samma tankar som mig. Det hade bettyt jätte mycket för mig..



Krama Sazza

(Adda gärna mig: Fantasia[email protected])

2009-02-03 Kl: 23:19:14
URL: http://sazziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0