En månad kvar !!

Tack för i går allihopa! :D Kvällen i går var helt underbar.. Tack för alla fina presenter! Jag fotade jätte mycke, dom bilderna kommer upp senare, har inte hunnit lägga in dom på datan än. Sara och Anna kom på besök till festen, (två st TH fans) oooh, i går spelades wo sind eure hände och DDM soooom vi fyra skrek och sjöng till dom låtarna! Alla andra bara gick till sidorna (antagligen för dom inte gillar musiken) eller så va de för att dom blev rädda för oss. hahaha!

Nu sitter jag och Sarah här och slöar, hennes läpp är liiite svullen sen i går, hon fick stryk.. Aww! Nääe de e bara jag som piercat henne, de gick bra men lite trögt staven som sitter i nu va tjockare än kanylen så jag fick trycka igenom den! ooooch hon svimmade nästan, jag bara säg till om du svimmar.. Haha de e nog lätt! Men de blev bra iaf. Undra vad hennes mamma ska säga? Hon kanske ringer och hotar mig.. Haha!

Nu är de exakt en månad kvar tills vi åker till Dortmund!!!! Vi har planerat lite, ska iaf köpa ett fyrmanna tält så vi får plats. Sen måste vi komma på något kul vi ska göra under dom dagarna som vi ska ligga och plåga oss själva! Har ni någon ide? Vi har idetorka.. jätte jobbigt, spela kort och sånt kommer man lätt tröttna på! Vi måste ha något att göra!! buuuhu..
61805-1140

Tina skriver:

Haha Bill ser helt allvarlig ut på bilden ;)
Ni kan väl ta med någon data så ni kan kolla på filmer m.m. Men varför ska du åka till Dortmund när de kommer till Sthlm och Köpenhamn?

2008-02-24 Kl: 14:08:22
URL: http://www.svans.blogg.se
isabelle skriver:

åh fan vad kul att åka till dortmund på thkonsert :) åh, jag är avundsjuk.
men hur länge ska ni tälta föressten? :)

2008-02-24 Kl: 14:32:48
Elin skriver:

vill jätte gärna se bilderna gumman.. saknar dig!!!! kär ner till mig, mirremurr =)

2008-02-24 Kl: 15:15:48
URL: http://elinlovijsa.blogg.se
Sara skriver:

Ja det var skitkul igår ! :D hihi ^^ Eek WO SIND EURE HÄNDE !! Omg, snarte det Dortmund (: Det kommer bli så kul !

2008-02-24 Kl: 16:44:39
evelina skriver:

yeay, du får se TH många gånger :)Jag ska också till Dortmund :D lite avundsjuk på dej och kenza, skulle också velat vara på en mindre konsert med dom. Men det kommer bli så kul att få se dom i Tyskland. Tyvärr har vi inte speciellt bra platser på konserten men det kommer bli en upplevelse man aldrig glömmer ändå. Vi kanske ses där, alla svenskar från THF ;)

2008-02-24 Kl: 21:21:53
URL: http://evelaina.blogg.se
de skriver:

när kommer de till köpenhamn?

2008-03-03 Kl: 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0