don't you turn around !

kom precis från stan, har äntligen fixat mina naglar ordentligt igen hos "nagelfashion" i stan.. dom blev suuper snygga! finally har jag kommit på att jag kan ha svart under de sista lagret med gelé eftersom jag alltid har svarta tippar, har "kämpat" med att måla nagellack över ett år nu med svarta tippar.. usch varför kom ja inte på detta tidigare dessutom så håller de mycket längre! så i fortsättningen blir de på de viset. haha!

ska egentligen hem till mamsen och städa mitt rum, sarah kommer på besök i morron så jag MÅSTE verkligen städa, det är inte direkt rent i mitt rum.. haha oh jag hatar att städa, finns de något värre? ooooooh ikväll gäller de, morgan pålssons lång film på bio, cant wait!! har längtat som en galning efter denna dagen :D kommer bli mitt bästa bio besök nånsin.. hihi och tirre, min bästa vän jag saknar dig för varje sekund du inte är vid min sida, hur ska de gå och vi pluggar vidare? usch vill inte ens tänka tanken.. kommer bli väldigt jobbigt! man får ta vara på tiden som är nu.
image1109


Hugs /MIRRE ♥






sarah skriver:

Haha du behöööver icke städa för min skull, du vet jag är van vid att bo i skiten XD Se you tomorroow sweetiiie, har just
varit i stan och köpt lite tågmatsäck x).

2008-02-22 Kl: 14:37:18
URL: http://sarahlu.blogg.se
Gabriella skriver:

Skitsnyggt! Jag har oxo förlängda naglar, fransk manikyr, har dock beställt tid för att ta bort dem, blir juh handikappad :P

2008-02-22 Kl: 18:51:29
URL: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu
Millan skriver:

Rackarns vad snygga naglarna blev! :)

2008-02-22 Kl: 19:48:38
Julia skriver:

aaaah va snygga naglar :)

2008-02-24 Kl: 17:10:07
URL: http://juliakrischel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0