Beichte

Guten Vormittag! (god förmiddag) Maha, man hör ju på orden vad de betyder. Tyska är mega likt svenska om man tänker efter! Nu sitter jag och tråkar kollar på reprisen på The voice från i går, tänkte att ja snart ska ta och värma upp min goda Pizza i ugnen med mozzarella och pesto! de e GOTT de! Jag lovade ju er att visa min shopping i går, de blev t-shirts och accessoarer från hm.. Nitarmband, keps, solbrillor och två tshirtar allt från Herr sidan förrutom brillorna.Jag älskar Herr t-shirtarna där, kan aldrig få nog av dom!



Man kanske skulle ut och gå en promenad idag? jag funderar starkt på de, har inte tränat sen i måndes.. usch va jobbigt de känns.. Dock är de inget bra väder här hörde att de va strålande sol uppåt sthlm här i skåne är de bara skit! BAJS på sverige vädret.. jag vill bara dra till Thailand nu.. På tal om resor så åker jag och Sarah snart till Dortmund, sorry om jag tjatar men jag längtar somfan.. iiiiiih! De ska bli så himla kul.. Hon ska förresten åka till ÖB idag och kolla tält till vår mysiga camping utanför westfallen hallen (rätta mig om ja har fel med stavningen!) De kommer säkert va kul i början men efter nån dag kommer ja spy på allt som har med camping att göra.. Lite van är jag för 3 sommrar i rad åkte jag och Carro till sommarläger som varade i en vecka där campade man också.. självklart med lite fler tillgångar än vad vi kommer ha.. haha! Det jag kommer sakna mest är min säng och duschen.. ÖRK utan dusch.. hur fan ska de gå, vi får bli vän med nån tysk och hänga med dom hem och duscha. haha! de löser sig, eller hur Sarah?

Tschüss! /MIRRE image1368

Beijer skriver:

eller så göt ni så att ni raggar upp en idrottshall där det oftast finns duschar osv, går in på damernas omkläningsrum och duschar:D

2008-02-29 Kl: 14:13:38
Beijer skriver:

Sen skulle ni ju alltid kunna komma in backstage och låna TH:s duschar, och varför inte rent av duscha tsm med dom:D

2008-02-29 Kl: 14:22:54
a n n a skriver:

asnygga tröjor :)

Hoppas du får en härlig kväll !

2008-02-29 Kl: 17:32:37
URL: http://asurvivor.blogg.se
Josefine skriver:

Håller med dig till tusen!
Herravdelningen har mycket finare t-shirts än damavdelningen!

2008-02-29 Kl: 18:24:28
URL: http://bloggfordummies.blogg.se
sarah skriver:

Det kommer bli svinbra du ;)

2008-02-29 Kl: 19:15:47
URL: http://sarahlu.blogg.se
friida skriver:

snyggt! måste kollap å de där nitarmbanden! man kna verkligen hitta saker på herrsidan:)

2008-03-01 Kl: 13:00:30
URL: http://friidaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0