nu sitter vi hääär ja och kenza metta och belåtna.. riktigt stressiga också med andra ord.. varför stressar vi ? vi behöver fan inte de. haha :P nu ska vi iallafall snart till maxi och inlandla de viktigaste! tackar för den goda tacosen .. som VI egentligen skulle laga men hennes pappa fick fixa allt istället.. så jävla go familj! känner mig verkligen direkt som hemma! helt underbart.. va kul att ni gillade filmerna med tirre.. haha trodde ingen skulle tycka om dom, de e ju vår torra humor..
nu har ja och kinza packat klart allt.. eller ja vi kommer säkert på något mer sen .. vi måste åka här i från halv 6 i morron bitti antagligen kommer vi inte sova så värst många timmar vi ska sitta upp och feta oss med massa godis och glass till alla TH dvderna .. ÅÅÅÅH de kommer bli så jävla bra alltid! iih som vi längtar här hemma.. springer runt och sjunger och allt. :D känns som ja kännt dig kenza hela livet, helt sjukt!! vi har haft mega problems med vår packning .. hoppas de inte är något fel nu. känns som om något cp kommer hända.. usch näääe!! nu ska vi ha happy faces ! droool ja längtar tills konserten..
nu måste vi sticka! ciaaao so long! /M


image897

Fridah skriver:

Mihii hörru, glöm nu inte att du ska fixa toms nummer åt mig ;) I trust you =)

2008-02-08 Kl: 21:31:27
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
gabriela skriver:

haha nej jag flabbar lika mkt varje gång =D

2008-02-08 Kl: 22:24:54
Sarah skriver:

Buhu,, HA SÅ JÄÄÄVLA KUUUL :D Fyfan i helvete så jävla avundsjuk jag är, fuckfuck x)T massa kort, ha skitkul, hälsa Bill från mig x)
PUUUUSS

2008-02-08 Kl: 23:33:12
URL: http://sarahemelie.blogg.se
Tina skriver:

hahahah fan va kuul :) ha de skit bra och glöm nt å fota och filma =)

2008-02-09 Kl: 12:34:15
URL: http://www.svans.blogg.se
Helle skriver:

JAG VILL OCKSÅ! HAHA
men shiit ni komemr få så kul och jag lovar att jag kommer ringa xD även fast du inte har mobilen med på konserten. Ha det så ball!! ni sitter på planet just nu.. undrar vad ni gör xD
guud måste sluta tänka så.. ha det bäst :) hälsa killarna från mig! pusss

2008-02-09 Kl: 12:50:22
Maria skriver:

Heej! Jag undrar hur du känner kenza? Har ni träffats förut? haha har aldrig fått svar på den frågan å är jäättenyfiken :)

ha så kul nuuu! kram

2008-02-10 Kl: 14:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0