välkomen hem carro!! har saknat dig jääätte mycke detta tiden du varit i milano och snart åker du "hem" dit igen.. ikväll blir de fika och mys med hela gänget efter aleks slutat jobbet vid 6.. nu sitter jag här har egentligen ganska bråttom, ska ja kila iväg ner till stan och träffa tirre och carro! kenza är de något meeer? ja kommer glömma halva röven hemma.. haha! aja vad gör de, de måste ju gå att fixa på något sätt om man nu skulle glömma något. sitter just nu med färg i håret.. nu åker dom ljusa slingorna bort, palla hålla på att plasta in dom ooh nej.. gjorde de innan för nårra år sen när ja hade en bara.. men nu är där kanske 7 st så de orkar jag inte! nu går raise your hands på höööög volym här hemma! kenza kan du fatta att vi åker om två dagar!!? AAAH.. shiiiit.. :D hela natten till dagen vi åker ska vi sitta och kolla th dvderna och käka massa onyttigt så vi håller oss vakna för att kunna sova sen på planet.
i går såg jag hostel part II den va faktiskt inte lika bra som tarantinos andra filmer som saw tex. hostel är inte alls lika genomtänkt som saw, den va inte alls lika bra heller, ganska tråkig film och köttig.. haha! eller vad tycker ni? i går när ja va hos sömmerskan så pratade vi lite om kanada, så sa hon att hon hade varit där i december i toronto också.. "då är de ju inte alls lika kallt som det är nu" öhm.. så frågade jag är de jääätte kallt? hon bara "ja, jätte, jätte kallt.. ta med massa varma kläder" KUL att köa i timmar? nope, men vad gör man inte för att stå längst fram? droool!  /M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0