uppe tidigt idag och körde malin till skolan.. nu spelas 1000 meere på hög volym på youtube.. sitter hos stoffe  nu och väntar på att han ska bli klar, tänkte ta en runda på stan och fixa lite, såg ett par snygga jeans i går på väla men fanns såklart inte i min storlek så får se om de finns i stan. aww, molly är såå söt stoffes hund hon ligger här nu brevid och myser.. en liten chiuaua/bihcon frise! stoffe odlar hår till en billfrisyr, haha de kommer bli snyggt som fan, det är frisyren på bilden, han kommer passa i de iaf! hihi.. förhoppningsvis ska jag hinna lämna tillbaka min matbricka på skolan ockå, jag är tidig med sånt.. haha! gått typ ett år snart. nu är de 4 dagar tills jag sitter på bussen till Kenza, 5 dagar kvar tills vi är i kanada och 6 dagar kvar tills vi får se TH live! OMG! sorry, mina kära läsare.. tjat, tjat, tjat!! can't help it. ni förstår säkert.. hihi! snart får man börja packa lite.. iiih de ska bli så jäkla kul allting, kan knappt vänta längre, får snart ryckeet! haha.. ikväll är de dansträning, missade förra gågen för jag va tvungen att jobba kväll.. suuuck! men äntligen ska ja börja med en ny dans, känns som om man måste göra de snart, vill ha en superbra dans till sm.. fick reda på i förregår att sm är samma dag som celine dion ska ha konsert i globen.. fett xD då hör man kanske henne, haha.. /M

image873

Nathalie skriver:

Antar att vi inte kommer ses innan vi åker ;P men ha så skoj på konserten och allt ;D puss

2008-02-04 Kl: 12:10:57
URL: http://nattani.blogg.se
Joseefineee skriver:

Rolig blogg! :D
Keep Going

Kram Josefine

2008-02-09 Kl: 00:05:27
URL: http://www.joseefineee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0