ooh, va kul.. såg att ja hade fått lite fler läsare idag! kom precis hem från väla med mamsen,
nu blir de ja som kör.. för hon "orkar" inte haha.. utnyttjaaarn ! nedå de e kul.. änsålänge!
detta kom jag hem med idag; en väska från wedins 399:- , två par örhängen från hm 19,50:- st och ett par mysstrumpor från bikbok 44,50:- de va 70% rabatt! väskan får bli handbagage till Kanada.. helt perfekt stor är den! jääätte snygg också.. fastnade för den direkt. tänkte också börja lite med dagens outfit, dock inte varje dag :p slänger in en sen! hihi och lite bilder från festandet i fredags med tirre!
EN VECKA TILLS VI SER TOKIO HOTEL LIVE KENZA, AT THE FIRST TIME.. LÄÄÄNGTAAAR!!



Ellen Widstrand skriver:

Nope, ingenting alls. Måste egentligen plugga, men palla x) sen äre ju skola imorrn också :(
Vad gör du själv ikv? :)
Btw, hur gammal är du? Jag har nämligen förstått att du kör bil ;)

2008-02-03 Kl: 18:11:54
URL: http://widstranden.blogg.se
Helle skriver:

Snyggt inköp!
Gud, när jag såg alla sakerna ni skulle ha med er som ni hade fixat så fick jag mer avundsjuka känslor än någonsin förr. Jag är glad för din skull! 1 vecka kvar! :D

2008-02-03 Kl: 22:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0