jag och Helle har precis käkat frulle och glott på zimmer dvdn (konserten) ååååååhe, ja LÄNGTAR kenza!!! dock är de på tyska men vafaaan.. ändå peppande som fan! snart ska vi köra och lämna Helle sen drar ja och mamsen till väla, ska se om ja hittar något, är där änu en gång.. hoppas jag hittar något att ha på mig på konserten, om ja inte gör de så DÖR jag! får panik då. visst jag har ju nårra alternativ hemma men tråkigt man vill ju ha något nytt.. förresten så är de änu bättre och roligare att skriva om min och kenzas resa nu när ni läsare uppskattar de, fick nån kommentar om de! nu är de exakt en vecka kvar tills vi står och köar in till spelningen! ÅÅÅÅH! can't wait..  har tjatat hål i huvet på alla mina vänner om detta, självklart är dom jätte glada för min skull. nu måste ja kila och sminka mig lite! ha en bra dag i de soliga vädret här i skåne! so long! /M
image863
bjuder på en bild från nyår 2OO5!
louice, nina och jag

Kenza skriver:

5 dagar kvar tills du kommer upp, 6 dagar kvar tills vi åker och bara 7 dagar kvar tills vi får se våra älsklingar liiiivee!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-02-03 Kl: 13:54:44
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Ellen Widstrand skriver:

Haha, jaah, det är fan coolt att vi tkr så lika ;o haha ;)

2008-02-03 Kl: 14:31:06
URL: http://widstranden.blogg.se
nina . skriver:

hahaha ! OMG så gammal bild maria :p men kul hade vi om något :D wie ! miss u

2008-02-04 Kl: 22:32:35
LOUISE skriver:

hahaha awe så gammal bild :) får ses snart & hitta på något gumman

2008-02-05 Kl: 14:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0