ska snart köra iväg och hämta upp Helle på knutan.. vi sla käka på haket antagligen om där inte är fullt, annars får de bli mezo.. sitter här halvfärdig och jag ska vara är halv 7 men de löser sig , haha.. sen blir de en runda inne på videomix eller bogats för film och gottis.. mmm idag måste jag ha en ben&jerrys! det va år och dar sen jag åt den glassen.
gårdagen spenderades med tirre, först åkte vi ner till GP efter lite förfest hos mig.. där träffade vi stoffe och hans kompisar, malins kille philip och beijer var också med sen stack vi till pl13 där det va 20 för att komma in, men jag och tirre gled in ändåå! haha man är ju änså snart 20 såååå! efter pl13 stack vi till tivvan sikken jävla kö! det är de ända som är mega dåligt med tivoli.. de suger balle att stå där och tirre som har pass får vänta på mig, haha.. nä nu måste ja sticka! om exakt en vecka åker vi till kanada! OMG!!! de kommer gå jäätte fort nu det är så mycke som ska fixas i veckan.
/M
image859
Bangkok, Thailand 2OO6
snaaaart åker vi igen!

Kenza skriver:

asså herregud Mirre, fattar du att vi åker om snart 6 dagar+!?!??!

2008-02-02 Kl: 20:59:29
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Kenza skriver:

haha vi ska lätt köpa ben & jerrys på fredag! och kladdkaka, glass & allt. vi ska äta så mkt att vi inte kan sova, så vi kan sova på planet sen :D ÅÅÅÅH MIRRE JAG DÖÖR FATTA DET ÄR INTE LÅNGT KVAR!!!!!!! om exakt en vecka så är vi i Kanada redan!

2008-02-02 Kl: 22:32:59
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Jonna skriver:

åh, ta med mig till bangkok, snälla:)? :)

2008-02-02 Kl: 23:57:56
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0