You are not alone

Klockan: 00.00

Jag hade det kul idag, vi pratade om allt.. Mellan himmel och jord och vet ni vad?
I morgon ska vi till Tyson's. Hon heter Elin föresten och verkar vara hur snäll och gullig som helst. Jag är glad att en bit av mitt stora pussel har fallit på plats. Jag har kontakt med en svensk tjej som bor två minuter iväg med bil. Hur bra som helst! I morgon är det jag som kör, hon körde idag och jag måste ändå öva lite på gatorna här, bilen är det inga problem med eftersom det är en automatare och man slipper tänka på att det är en ny bil med annat dragläge.
Som vanligt lyssnar jag på Michael Jackson, han har verkligen fått mig att vakna till, upp till verkligheten. För några år sen, när jag och mitt ex fortfarande var tillsammans fick han mig att bli lite smått beroende av Michael men sen försvann han samtidigt som mitt ex men nu har han kommit tillbaka igen, rätt tidpunkt tycker jag också. Jag älskar hans musik och framförallt rösten. Jag får gåshud! Föresten så är mitt ex just nu i Australien och jobbar, vi har kontakt och så. Det känns skönt, så man vet att han mår bra där borta!
Jag tänkte kolla på ett avsnitt till av andra avenyn nu, jag sparar dem så länge jag kan eftersom de slutar sända nu i december fram tills mitten av januari men då kommer dem med nya tider och längre avsnitt, how fun! Och vet ni vad, jag har fasiken tvätt i maskinen, eller i torktumlaren att plocka ut.. Får ta det i morgon för klockan är för mycket. Orkar knappt resa mig! Ackack.. I morgon är jag ledig fram tills halv fyra, det känns skönt! S ska ha en playdate så jag ska hålla ett öga på dem. Det är föresten det tråkigaste med playdates, att jag ska hålla koll på dem, om de låser in sig på rummet då? jag får panik!! Får ta itu med det i morgon...

Godmorgon på er!


Bjuder på en av de HETASTE bilderna jag skådat på Georg.
He's yum!

Mi skriver:

Kikar in...fin blogg!

2008-12-10 Kl: 09:49:17
URL: http://sticka.blogg.se/
Isabelle skriver:

Fråga mamman om vad du ska göra om de låser in sig på rummet! Det bästa är alltid att fråga dem så du får veta hur dom vill ha det. :) Skönt att det känns bättre och att du fått lite kontakter redan nu. :D

Kram isabelle

2008-12-10 Kl: 09:49:49
Anonym skriver:

hur gammla är S och M? :)

2008-12-10 Kl: 11:09:08
jlc elin :D skriver:

haha maria. hoppas att du har de bra. de låter inte helt katastrof men jag förstår att du längtar hem :) hoppas att allt bli bra och att de löser sig.. :D

2008-12-10 Kl: 13:43:34
isabelle skriver:

vad kul att du träffat en svensk :) är hon lika gammal som dig?



ja, gud.. den där bilden är helt.. alltså jag stannade upp när jag såg den förut! HETING!

2008-12-10 Kl: 15:36:24
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Anonym skriver:

Hej gumman! så skönt o höra att det blivit bättre och att du har träffat en svensk tjej,så underbart! Hoppas ni får kul tillsammans och att du får energi o glädje till att arbeta åxå, för det är trots allt det viktigaste att du trivs med ditt nya arbete. Håller tummarna för dig det vet du, TÄNKER PÅ DIG o ÄLSKAR DIG i massor ! Puss Mum :o)

2008-12-10 Kl: 15:47:57
URL: http://camama.blogg.e
josephine skriver:

du ser, allt löser sig =) man måste bara ge det lite tid först! kram!

2008-12-10 Kl: 17:24:05
URL: http://josephinesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0